عروس و دامادهایی که کربلایی شدند عروس و دامادهایی که کربلایی شدند عروس و دامادهایی که کربلایی شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عروس و دامادهایی که کربلایی شدند عروس و دامادهایی که کربلایی شدند عروس و دامادهایی که کربلایی شدند عروس و دامادهایی که کربلایی شدند عروس و دامادهایی که کربلایی شدند

عروس و دامادهایی که کربلایی شدند

زیارت کربلا در آغاز جوانی، امتیاز گرانبهایی است که زوج‌های جوان باید قدر آن را به خوبی بدانند و برکت زندگی خود را از دستان با کفایت قمر بنی هاشم (ع) طلب کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلي، نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا، عصر پنجشنبه ميزبان ۲۸ زوج جواني بود كه براي گذراندن ماه عسل خود، جايي را بهتر از شاهراه دلبري يعني وادي صفا و مروه شيعيان، بين الحرمين، پيدا نكرده بودند.
كارشناس مسؤول فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا در اين مراسم ضمن خوش آمدگويي و زيارت قبول به زوج‌هاي جوان كه در شب زيارتي اباعبدالله الحسين (ع) مهمان بعثه بودند، خوشبختي و سعادت زندگي آنان را از خداوند متعال مسألت كرد.
حجت الاسلام علي شهيدي خطاب به زوج‌هاي جوان گفت: زيارت كربلا در آغاز جواني، امتياز گرانبهايي است كه بايد قدر آن را به خوبي بدانيد و بركت زندگي خود را از دستان با كفايت قمر بني هاشم (ع) طلب كنيد.
وي در ادامه با بيان اينكه امام حسين (ع) براي اعتلاي دين اسلام از جان، مال و خاندان خود گذشتند، گفت: بيان خواسته‌هاي دنيوي خوب است، اما بهتر است كه بدانيم امام حسين (ع) براي چه هستي خود را براي خدا در طبق اخلاص گذاشت.
كارشناس مسؤول فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا با اشاره به اينكه ائمه اطهار (ع) درس زندگي به انسان‌ها مي‌دهند، به تبيين حق زن بر مرد و حق مرد بر زن با تأسي از روايات معصومين (ع) پرداخت و از زوج‌هاي جوان خواست به حق يكديگر احترام بگذارند تا زندگي سالم و شادابي را سپري كنند.




نظرات کاربران