توصیه‌های وزارت حج عربستان در خصوص رمی‌جمرات در تمتع توصیه‌های وزارت حج عربستان در خصوص رمی‌جمرات در تمتع توصیه‌های وزارت حج عربستان در خصوص رمی‌جمرات در تمتع بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
توصیه‌های وزارت حج عربستان در خصوص رمی‌جمرات در تمتع توصیه‌های وزارت حج عربستان در خصوص رمی‌جمرات در تمتع توصیه‌های وزارت حج عربستان در خصوص رمی‌جمرات در تمتع توصیه‌های وزارت حج عربستان در خصوص رمی‌جمرات در تمتع توصیه‌های وزارت حج عربستان در خصوص رمی‌جمرات در تمتع

توصیه‌های وزارت حج عربستان در خصوص رمی‌جمرات در تمتع

وزارت حج عربستان در بیانیه ای خواستار رعایت دستورالعمل‌های آن وزارتخانه مبنی بر نحوه استفاده حجاج از جمرات در موسم حج تمتع شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، وزارت حج عربستان از تمامي كشورهاي اسلامي خواست تا در زمان رمي جمرات تمامي مقررات و دستورالعمل‌هاي صادره را رعايت نمايند.
با توجه به مراتب فوق وزارت حج عربستان اعلام كرده است: حجاج بيت اله الحرام مي‌بايست نحوه عبور از روي پل‌هاي جمرات را براساس دستورالعمل ابلاغي تنظيم نمايند و برنامه‌هاي مورد نظر را رعايت نمايند.
وزارت حج عربستان سعودي از موسسه مطوفي ايران درخواست كرد كه زايران در زمان رمي جمرات فاصله خود را تا هر يك از ستون‌ها حفظ كنند.
براساس اين گزارش، هشت سال پيش طي حادثه اي كه بر روي پل جمرات رخ داد بيش از سيصد تن از حجاج دار فاني را وداع گفتند. لذا از آن سال وزارت حج عربستان سعودي براي حفظ سلامتي زايران مخصوصا بر روي پل جمرات بسيار حساس است.


| شناسه مطلب: 44752




جمرات حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران