مستندات جنایت تکفیریها در بین الحرمین منتشر شد مستندات جنایت تکفیریها در بین الحرمین منتشر شد مستندات جنایت تکفیریها در بین الحرمین منتشر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مستندات جنایت تکفیریها در بین الحرمین منتشر شد مستندات جنایت تکفیریها در بین الحرمین منتشر شد مستندات جنایت تکفیریها در بین الحرمین منتشر شد مستندات جنایت تکفیریها در بین الحرمین منتشر شد مستندات جنایت تکفیریها در بین الحرمین منتشر شد

مستندات جنایت تکفیریها در بین الحرمین منتشر شد

نمایشگاه عکس جنایت و تکفیر‌ با هدف اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی زائران حرم سیدالشهدا (ع) از وقایع تأسف‌بار جنایات صدام و تکفیریها در حق ملت عراق در بین‌الحرمین برپا شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلي، نمايشگاه عكس جنايات صدام و تكفيريها كه از سوي وزارت امنيت داخلي عراق با هدف اطلاع رساني و آگاه سازي زائران حرم سيدالشهدا (ع) از وقايع اسفناك جنايات صدام و تكفيريها در حق ملت عراق در بين‌الحرمين برپا شده است.
در اين نمايشگاه تصاويري از جنايات صدام عليه ملت عراق و نيز حملات انتحاري تكفيريها پس از سقوط صدام تاكنون به چشم مي‌خورد كه دل هر زائري را به درد مي‌آورد.
حسين ابوعلي، كار ترجمه عربي به فارسي را براي زائران ايراني كه از اين نمايشگاه عكس بازديد مي‌كنند به عهده دارد و درباره بخش‌هاي مختلف آن توضيحاتي ارائه مي‌دهد.
جنايات صدام از جمله حمله شيميايي به حلبچه، حمله نيروهاي حزب بعث به كربلاي معلي و تخريب حرمين شريفين در تاريخ ۱۹۹۱، حملات انتحاري تكفيريها در كربلا، حله، نجف، بغداد، سامرا و شهداي حملات انتحاري بخش‌هاي مختلف اين نمايشگاه را تشكيل مي‌دهند.
در بخش‌هاي ديگر اين نمايشگاه تصاويري از تكفيريهايي كه دستگير شده‌اند، اتباع عراقي كه در دوره صدام مجبور به ترك اين كشور شده و پس از سقوط حكومت ديكتاتوري وي به كشورشان بازگشته‌اند و نامه‌هاي سري و فوق محرمانه صدام براي اعدام مردم بي‌گناه عراق به چشم مي‌خورد.
پايگاه اطلاع‌رساني بعثه مقام معظم رهبري از انعكاس برخي تصاوير پوزش مي‌طلبد.




نظرات کاربران