برنامه استقبال ویژه از عمره گزاران در فرودگاه مدینه برنامه استقبال ویژه از عمره گزاران در فرودگاه مدینه برنامه استقبال ویژه از عمره گزاران در فرودگاه مدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برنامه استقبال ویژه از عمره گزاران در فرودگاه مدینه برنامه استقبال ویژه از عمره گزاران در فرودگاه مدینه برنامه استقبال ویژه از عمره گزاران در فرودگاه مدینه برنامه استقبال ویژه از عمره گزاران در فرودگاه مدینه برنامه استقبال ویژه از عمره گزاران در فرودگاه مدینه

برنامه استقبال ویژه از عمره گزاران در فرودگاه مدینه

وزارت حج عربستان، شرکتهای عمره گزار را به اجرای برنامه استقبال ویژه در فرودگاه شاهزاده محمد بن عبدالعزیز مدینه منوره همانند فرودگاه بین المللی جده ملزم کرده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، اين الزام در راستاي تمايل وزارت حج عربستان براي توسعه خدمات به عمره گزاران و زائران حرم مطهر نبوي (ص) اعلام شده است.
به نوشته عكاظ، وزارت حج عربستان اعلام كرد شركتها و موسساتي كه اين تصميم را اجرا نكنند، با تدابير قانوني مربوطه روبرو خواهند شد.
وزارت حج عربستان از همه شركتهاي عمره خواست قوانين و دستورالعملهايي را كه به تحقق اهداف برنامه استقبال ويژه و متمايز از عمره گزاران منجر مي‌شود، اجرا كنند. كه اين دستورالعملها به كاركنان گذرگاهها و وروديها كمك مي‌كند با اطلاع يافتن از تعداد عمره گزاراني را كه هر روز وارد مي‌شوند، با هماهنگي با شركتهاي عمره داخل و دفاتر و شركتهاي عمره خارج براي استقبال از عمره گزاران براي اطلاع يافتن از تعداد و آمار پروازهايشان و دريافت اطلاعات از سازمان دهندگان خارجي با هماهنگي سازمان دهندگان داخلي براي اطلاع يافتن از تعداد عمره گزاران و پروازهايي كه از شركتهاي مختلف وارد عربستان مي‌شوند، هماهنگي داشته باشند.
از سوي ديگر، وزارت حج بر ادامه اجراي تدابير لازم براي ضبط مطبوعات غير مجاز تاكيد كرد و از تمام شركتها و موسسات عمره خواست تمام نمايندگان خارج از عربستان را به عدم حمل يا وارد كردن هر گونه مطبوعات فاقد مجوز وزارت اطلاع رساني عربستان در خلال موسم عمره جاري ملزم كنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران