کورونا به ریاض‌ رسید پروازکورونا ازمکه به کوالالامپور کورونا به ریاض‌ رسید پروازکورونا ازمکه به کوالالامپور کورونا به ریاض‌ رسید پروازکورونا ازمکه به کوالالامپور بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کورونا به ریاض‌ رسید پروازکورونا ازمکه به کوالالامپور کورونا به ریاض‌ رسید پروازکورونا ازمکه به کوالالامپور کورونا به ریاض‌ رسید پروازکورونا ازمکه به کوالالامپور کورونا به ریاض‌ رسید پروازکورونا ازمکه به کوالالامپور کورونا به ریاض‌ رسید پروازکورونا ازمکه به کوالالامپور

کورونا به ریاض‌ رسید پروازکورونا ازمکه به کوالالامپور

رسانه های عربستان از ورود ویروس کورونا به ریاض و کشته شدن یک نفر بر اثر ابتلا به این ویروس خبر دادند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، الوطن نوشت: قطار كورونا وارد رياض شد و بر اثر آن يك نفر كشته شد.
اين روزنامه افزود كورونا همچنين باعث ابتلاي پنج نفر به ويروس كورونا در منطقه رياض شده است.
اين روزنامه نوشت در حالي كه محمد خشيم معاون وزير بهداشت تاكيد كرده است كه ويروس كورونا خطري تشكيل نمي‌دهد تا زماني كه موارد ثبت شده به صدها مورد نمي‌رسد، پايتخت عربستان با كشف شدن شش مورد ابتلا از جمله يك مورد فوتي وارد خط اين بيماري شد.
الوطن نوشت: از ابتداي سال هجري قمري جاري، موارد ابتلا به ويروس كورونا به ۹۰ مورد رسيده كه ۲۰ نفر از آنها جان خود را از دست داده اند كه شامل شهروندان و افراد مقيم هستند.
معاون وزير بهداشت عربستان گفته است: سرعت انتشار و شيوع، خطر است كه تا كنون در مورد كورونا در عربستان چنين حالتي رخ نداده است، اگر موارد ابتلا به صدها مورد برسد مي‌گوييم اين ويروس شيوع وگسترش پيدا كرده و آنگاه به بستن بيمارستانها يا اعلام حالت فوق العاده نياز داريم كه در شرايط فعلي جاي نگراني نيست.
به گفته مسئولان سازمان بهداشت جهاني، ويروس كورونا همچنان از نظر منبع و منشاء آن مبهم است و تا كنون هيچ واكسن يا دارويي كه مانع ابتلا به آن شود، وجود ندارد.
روزنامه الشرق عربستان هم نوشت: كورونا از مكه به كوالالامپور پرواز كرد.
اين روزنامه نوشت: كميته حج عربستان اعلام كرد هيچ كس درباره كورونا به ما هشدار نداده است.
اين روزنامه نوشت: از ابتداي شوال ۱۴۳۳ (سپتامبر ۲۰۱۲) تعداد مبتلايان به كورونا در عربستان به ۲۱۸ مورد رسيد كه ۷۳ آنها جان باخته اند.


| شناسه مطلب: 44759




كورونا عربستان



نظرات کاربران