هشدار خطیب مسجدالحرام درباره دنباله‌روی ازمفسدان هشدار خطیب مسجدالحرام درباره دنباله‌روی ازمفسدان هشدار خطیب مسجدالحرام درباره دنباله‌روی ازمفسدان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هشدار خطیب مسجدالحرام درباره دنباله‌روی ازمفسدان هشدار خطیب مسجدالحرام درباره دنباله‌روی ازمفسدان هشدار خطیب مسجدالحرام درباره دنباله‌روی ازمفسدان هشدار خطیب مسجدالحرام درباره دنباله‌روی ازمفسدان هشدار خطیب مسجدالحرام درباره دنباله‌روی ازمفسدان

هشدار خطیب مسجدالحرام درباره دنباله‌روی ازمفسدان

خطیبان حرم مطهر نبوی(ص) و مسجدالحرام درباره دنباله روی از راه مفسدان روی زمین و تغییر فطرت هشدار دادند.


به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، شيخ اسامه بن عبدالله خياط خطيب مسجدالحرام اعلام كرد: خداوند زمين را با فرستادن پيامبران و دلايل واضح به طور كامل اصلاح كرد و مردم را از ضلالت و گمراهي خارج كرد و نعمت ايمان و اسلام را به آنها عنايت كرد.
وي درباره در پيش گرفتن راه فساد در زمين پس از اصلاح آن هشدار داد و در اين زمينه به آيه اي از قرآن كريم اشاره كرد كه خداوند مي‌فرمايد در روي زمين پس از اصلاح آن، فساد نكنيد.
خياط گفت: فساد در زمين پس از اصلاح آن، از بزرگترين دشمني‌ها با خداوند و رسولش و نابودي منافع ومصالح است.
وي با بيان اينكه فساد انواع مختلفي دارد، شرك به خداوند را از جمله انواع فساد دانست.
وي همچنين اعلام كرد: افراد منافق، فساد و اعمال قبيح را اصلاح مي‌دانند.
خطيب مسجدالحرام در پايان با ذكر آيه اي از قرآن كريم درباره دنباله روي از راه مفسدان در روي زمين هشدار داد.
از سوي ديگر شيخ علي الحذيفي خطيب حرم مطهر نبوي (ص) در خطبه‌هاي نماز جمعه اين مكان مطهر به مسلمانان درباره تغيير فطرتي كه خداوند آنها را بر آن سرشته است يعني اسلام و تبديل آن به كفر هشدار داد.
وي افزود: هر مخلوقي بر فطرت كه اسلام باشد، خلق شده و هر كس بر اين فطرت باقي بماند و آنچه را پيامبران آورده اند، بپذيرد، هدايت شود و هر كس كه شياطين فطرتش را تغيير دهند، دچار خسران خواهد شد و حسنات از وي پذيرفته نخواهد شد.
الحذيفي تاكيد كرد: كفاره‌هاي گناهان فراوان است و درهاي خير باز است و خوشا به حال كساني كه آن را در پيش گيرند كه اولين كفاره گناهان، توحيد و دوري از انواع شرك است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران