قم؛ غرق در نور و شادی میلاد ام ابیها(س) قم؛ غرق در نور و شادی میلاد ام ابیها(س) قم؛ غرق در نور و شادی میلاد ام ابیها(س) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
قم؛ غرق در نور و شادی میلاد ام ابیها(س) قم؛ غرق در نور و شادی میلاد ام ابیها(س) قم؛ غرق در نور و شادی میلاد ام ابیها(س) قم؛ غرق در نور و شادی میلاد ام ابیها(س) قم؛ غرق در نور و شادی میلاد ام ابیها(س)

قم؛ غرق در نور و شادی میلاد ام ابیها(س)

دیار کریمه اهل بیت(س) در سالروز میلاد سراسر نور محور آفرینش هستی، حضرت زهرای مرضیه(س) حال و هوای دیگری به خود گرفته و غرق در نور و شادی است.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، شهر مقدس قم در سالروز ميلاد ام ابيها، كوثر نبي اعظم، فاطمه زهرا سلام الله عليها، غرق در نور و شادي است. زائران و مجاوران بارگاه ملكوتي حضرت فاطمه معصومه (س) دسته، دسته براي عرض تبريك و شادباش به ساحت مقدسه كريمه اهل بيت(س) به حرم مطهر اين بانوي بزرگوار مشرف شده و همنوا با عاشقان و محبان اهل بيت(ع)، با نواي اَلسَّلاَمُ عَلَيْكِ يَا بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ السَّلاَمُ عَلَيْكِ يَا بِنْتَ نَبِيِّ اللَّهِ‏، السَّلاَمُ عَلَيْكِ يَا سَيِّدَهَ نِسَاءِ الْعَالَمِينَ مِنَ الْأَوَّلِينَ وَ الْآخِرِينَ، السَّلاَمُ عَلَيْكِ يَا زَوْجَهَ وَلِيِّ اللَّهِ وَ خَيْرِ الْخَلْقِ بَعْدَ رَسُولِ اللَّهِ‏، السَّلاَمُ عَلَيْكِ يَا أُمَّ الْحَسَنِ وَ الْحُسَيْنِ سَيِّدَيْ شَبَابِ أَهْلِ الْجَنَّهِ، السَّلاَمُ عَلَيْكِ أَيَّتُهَا الصِّدِّيقَهُ الشَّهِيدَهُ، السَّلاَمُ عَلَيْكِ أَيَّتُهَا الْمَظْلُومَهُ الْمَغْصُوبَهُ، السَّلاَمُ عَلَيْكِ يَا فَاطِمَهُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ و ...، به آن حضرت ابراز ارادت كردند.
ارادتمندان و شيفتگان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) در اين روز فرخنده با چراغاني و آذين بندي كوچه ها و خيابان هاي قم و پخش گل و شربت و شيريني و عطرافشاني معابر، ميلاد باسعادت مدافع حريم ولايت، شفيعه روز جزاء، سرور زنان جهان، پاره تن رسول(ص) را به يكديگر تبريك و تهنيت مي گويند.
بيوت مراجع عظام تقليد نيز با برپايي مجالس جشن ولادت دخت حضرت ختمي مرتبت محمد مصطفي(ص)، فاطمه زهرا(س)، حال و هوايي سرشار از معنويت داشت. در اين مجالس ذاكران و مداحان اهل بيت عصمت و طهارت به مدح گل خوشبوي محمد(ص)، زهراي مرضيه(س) پرداخته و سخنرانان به تبيين فضايل و مناقب محور دايره هستي، بزرگ بانوي اسلام و نور ديده مصطفي(ص) و علي(ع) پرداخته و بر ترويج فرهنگ فاطمي تاكيد كردند.
همچنين جمعي از رهپويان فقه و فقاهت با حضور در بيوت مراجع عظام، به ميمنت ميلاد تجسم نور و روشنائى، همسر مرتضي، صديقه طاهره، فاطمه زهرا(س)، به دست مراجع معظم تقليد معمم شده و رسماً به جرگه سربازان حضرت ولي عصر (عج) پيوستند و نام خود را در ليست فدائيان آن حضرت به ثبت رساندند.
مسجد مقدس جمكران، ميعادگاه منتظران امام عصر(عج) نيز در اين روز نوراني، شاهد برگزاري مراسم جشن ميلاد ام الائمه، زهراي اطهر(س) بود و عاشقان مهدي زهرا دست به آسمان برداشته و نواي " اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَليِّكَ الفَرَج" سردادند و ميلاد ام ابيها را به منجي عالم بشريت تبريك گفتند.


| شناسه مطلب: 44789




قم حضرت زهرا



نظرات کاربران