گذری برفعالیت ستاد حمل ونقل مکه در فضای مجازی گذری برفعالیت ستاد حمل ونقل مکه در فضای مجازی گذری برفعالیت ستاد حمل ونقل مکه در فضای مجازی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گذری برفعالیت ستاد حمل ونقل مکه در فضای مجازی گذری برفعالیت ستاد حمل ونقل مکه در فضای مجازی گذری برفعالیت ستاد حمل ونقل مکه در فضای مجازی گذری برفعالیت ستاد حمل ونقل مکه در فضای مجازی گذری برفعالیت ستاد حمل ونقل مکه در فضای مجازی

گذری برفعالیت ستاد حمل ونقل مکه در فضای مجازی

ستاد حمل و نقل مکه مکرمه با راه اندازی وبلاگی به انتشار اخبار و تصاویر فعالان و تشریح چگونگی فعالیت این ستاد پرداخته است.وبلاگ ستاد حمل و نقل مکه مکرمه که از اسفند ماه سال گذشته بارگذاری می شود، حاوی تصاویری مستند و جالب از فعالیت خادمان زائران عمره در مکه مکرمه است.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، وبلاگ ستاد حمل و نقل مكه مكرمه كه از اسفند ماه سال گذشته بارگذاري مي شود، حاوي تصاويري مستند و جالب از فعاليت خادمان زائران عمره در مكه مكرمه است.
تصاوير زيبا از مسجدالحرام و مدينه النبي، اماكن زيارتي در مكه مكرمه، آغازين روزهاي فروردين سال 1393 در مسجدالحرام، لحظات تحويل سال 1393 در ايستگاه هاي حمل و نقل درون شهري مكه، جلسه توجيهي برنامه هاي سال نو در مكه ويژه عوامل حمل و نقل، گزارش تصويري از ايستگاه غزه از جمله پست هاي اين وبلاگ به شمار مي رود.
همچنين در اين وبلاگ گزارشي از آمادگي اتوبوس هاي جديد شركت قوافل، امكانات جديد شركت ام القري و همچنين برگزاري جلسات باز آموزي عوامل حمل و نقل قبل از اعزام در تهران براي مخاطبان فضاي مجازي ارايه شده است.
گفتني است، وبلاگ ستاد حمل و نقل مكه مكرمه به آدرس www.naghlmakkeh.blogfa.com آماده بازديد عموم علاقه‌مندان و زائران بيت الله الحرام است.
عبور زائران از عرض خيابان هاي مكه حوادثي ناگواري به دنبال دارد
وبلاگ عمليات حمل و نقل عمره گزاران ايراني در مكه مكرمه عمره 92-93 با درج مطلبي نسبت به عبور زائران از عرض خيابان هاي مكه مكرمه هشدار اد و اعلام كرد: بر اساس گزارش‌هاي واصله، در سال جاري نيز برخي از زائران اقدام به عبور از عرض خيابان ها و اتوبان هاي مكه مكرمه مي كنند كه عواقب خطرناكي به دنبال دارد.
در اين گزارش آمده است: با توجه به سرعت بالاي خودروها در خيابان هاي مكه اكيداً توصيه مي شود، حجاج عزيز و مديران كاروان ها از اماكن امن از جمله زيرگذر، پل عابر پياده و معابر مجاز ديگر در عبور از خيابان هاي محل اسكان راهنمايي و استفاده كنند. در سال‌هاي قبل متاسفانه شاهد حوادثي ناگوار و حتي منجر به فوت برخي از عزيزان زائر بوده ايم.
همچنين اين وبلاگ داراي پيوندهاي روزانه از جمله نقشه هتل‌هاي حجاج ايراني در مكه مكرمه، نقشه خطوط در مكه مكرمه، افزايش تسهيلات در تمتع امسال با بكارگيري وسايل نقليه جديد و جابجايي حجاج در مشاعر مقدسه است. كه علاقه‌مندان جهت بهره مندي از ديگر مطالب مي توانند به آدرس www.naghlhaj.blogfa.com مراجعه كنند.
گفتني است، براي دسترسي آسان تر به مطالب و تصاوير ستاد آدرس www.naghlomreh.blogfa.com نيز در اختيار مخاطبان فضاي سايبري قرار گرفته است.


| شناسه مطلب: 44832




وبلاگ حج



نظرات کاربران