منفی بودن نتایج آزمایش بیماران مشکوک به تب کرونا در خراسان رضوی منفی بودن نتایج آزمایش بیماران مشکوک به تب کرونا در خراسان رضوی منفی بودن نتایج آزمایش بیماران مشکوک به تب کرونا در خراسان رضوی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
منفی بودن نتایج آزمایش بیماران مشکوک به تب کرونا در خراسان رضوی منفی بودن نتایج آزمایش بیماران مشکوک به تب کرونا در خراسان رضوی منفی بودن نتایج آزمایش بیماران مشکوک به تب کرونا در خراسان رضوی منفی بودن نتایج آزمایش بیماران مشکوک به تب کرونا در خراسان رضوی منفی بودن نتایج آزمایش بیماران مشکوک به تب کرونا در خراسان رضوی

منفی بودن نتایج آزمایش بیماران مشکوک به تب کرونا در خراسان رضوی


مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای مرکز بهداشت خراسان رضوی از منفی بودن نتایج همه نمونه‌های آزمایش بیماران مشکوک به تب کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از مشهد، دكتر محمدرضا جويا افزود: نمونه‌هاي آزمايش بيماران مشكوك به تب كرونا كه در بيمارستان بستري هستند، جهت نتيجه قطعي به تهران ارسال مي‌شود؛ اما خوشبختانه تاكنون نتايج آزمايش هيچ يك از نمونه‌هاي مشكوك به تب كرونا در خراسان رضوي مثبت نبوده است.
وي در عين حال به زائراني كه به مكه معظمه مشرف مي‌شوند درباره پيشگيري از بيماري تب كرونا، هشدار داد و تاكيد كرد: اين افراد بايد رعايت بهداشت فردي، حفظ فاصله يك و نيم متري از ديگران و حتي استفاده از ماسك را فراموش نكنند.
مدير گروه پيشگيري و مبارزه با بيماريهاي مركز بهداشت خراسان رضوي با بيان اينكه ويروس تب كرونا از طريق تنفس و ترشحات دهاني قابل انتقال است، افزود: به پزشكان نيز توصيه مي‌شود كه در برخورد با بيماران رعايت حفاظت ايمني را داشته باشند.
وي ادامه داد: اين بيماري با علائم سرماخوردگي حاد شامل تب شديد، بدن درد، سرفه و علائم تنفسي شديد بروز مي‌يابد و در موارد پيشرفته خطر مرگ بيمار را نيز به همراه دارد.
جويا يادآور شد: بيماراني كه علايم شديد تنفسي و طولاني مدت دارند، مي‌توانند جهت اطمينان بيشتر به نزديكترين محل مركز بهداشتي مراجعه كنند.
سازمان بهداشت جهاني تاكنون بيماري كرونا را به عنوان يك بيماري همه گير اعلام نكرده است.
منبع و منشأ بيماري كرونا نامعلوم است، و درمان و واكسن پيشگيري ندارد و وزارت بهداشت عربستان تلاش مي‌كند كه اين بيماري را كنترل كند.
افزايش آمار ابتلا و مرگ ناشي از كرونا باعث نگراني بيشتر عربستان و چند كشور ديگر در جهان شده است.




نظرات کاربران