چگونه می‌توان به عنوان پزشک و پرستار به عتبات رفت؟ چگونه می‌توان به عنوان پزشک و پرستار به عتبات رفت؟ چگونه می‌توان به عنوان پزشک و پرستار به عتبات رفت؟ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
چگونه می‌توان به عنوان پزشک و پرستار به عتبات رفت؟ چگونه می‌توان به عنوان پزشک و پرستار به عتبات رفت؟ چگونه می‌توان به عنوان پزشک و پرستار به عتبات رفت؟ چگونه می‌توان به عنوان پزشک و پرستار به عتبات رفت؟ چگونه می‌توان به عنوان پزشک و پرستار به عتبات رفت؟

چگونه می‌توان به عنوان پزشک و پرستار به عتبات رفت؟

هر ساله پزشکان زیادی برای اعزام به عتبات عالیات برای خدمت رسانی به زائران ثبت نام می‌کنند که در دوره‌های ۱۵، ۳۰ و ۴۵ روزه اعزام می‌شوند. برای ثبت نام و اعزام به این سفر معنوی شرایط خاصی مورد نظر نیست و تمام متخصصان، پزشکان و پرستاران می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلي، هر ساله پزشكان زيادي براي اعزام به عتبات عاليات براي خدمت رساني به زائران ثبت نام مي‌كنند كه در دوره‌هاي ۱۵، ۳۰ و ۴۵ روزه اعزام مي‌شوند.
افرادي كه تمايل دارند متقاضي اعزام به عتبات براي خدمت رساني به زائران ايراني شوند، لازم است با مراجعه به پورتال مركز پزشكي حج و زيارت به آدرسwww.hmc.ir فرم مربوط به ثبت اطلاعات را تكمو يا تماس با شماره تلفن ۸۶۷۴۴۱۱۶ واحد عتبات مركز پزشكي سوابق كاري خود را ارسال كنند.
لازم به ذكر است براي ثبت نام شرايط خاصي مورد نظر نيست و تمام متخصصان، پزشكان و پرستاران مي‌توانند در اين سامانه ثبت نام كنند.
گفتني است كه افراد مورد نياز شامل متخصص، پزشك عمومي، پرستار، كارشناس بهداشت، كارشناس دارويي و كارشناس علوم آزمايشگاهي است كه در شهرهاي كربلا، نجف، كاظمين، سامرا و بغداد مستقر مي‌شوند.
براي ثبت‌نام در سامانه هيئت پزشكي حج وزيارت جمعيت هلال احمر اينجا كليك كنيد.


| شناسه مطلب: 45517




هيئت پزشكي عتبات



نظرات کاربران