استقبال زائران از جشن عید مبعث در مدینه عکس استقبال زائران از جشن عید مبعث در مدینه عکس استقبال زائران از جشن عید مبعث در مدینه عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استقبال زائران از جشن عید مبعث در مدینه عکس استقبال زائران از جشن عید مبعث در مدینه عکس استقبال زائران از جشن عید مبعث در مدینه عکس استقبال زائران از جشن عید مبعث در مدینه عکس استقبال زائران از جشن عید مبعث در مدینه عکس

استقبال زائران از جشن عید مبعث در مدینه عکس

جشن فرا رسیدن عید سعید مبعث با حضور پرشور زائران ایرانی در سالن اجتماعات بعثه‌ مقام معظم رهبری در مدینه منوره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مدينه منوره، حجت الاسلام صفايي در اين جشن با تبريك عيد مبعث، تاكيد كرد: بعثت حضرت رسول الله (ع) بعثت اخلاق است.
وي يكي از اعمال شب مبعث را زيارت حضرت اميرالمومنين امام علي (ع) خواند و افزود: زيارت رجبيه از افضل زيارات است و توصيه هاي زيادي در روايات درباره آن شده است.
حجت الاسلام صفايي اظهار داشت: در شب مبعث بايد از درگاه خداوند متعال، قبولي طاعات، بخشش گناهان و همنشيني با اهل بيت (ع) را درخواست كنيم.
در اين مراسم صالحي خوانساري مداح اهل بيت (ع) به مولودي خواني پرداخت.
در جشن عيد مبعث كه با حضور پرشور زائران ايراني حرم نبوي همراه بود به افرادي كه نامشان "محمد" بود، هدايايي اهدا شد.


| شناسه مطلب: 45632




مدينه



نظرات کاربران