شیوه حمل و نقل زائران در کربلا عکس شیوه حمل و نقل زائران در کربلا عکس شیوه حمل و نقل زائران در کربلا عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شیوه حمل و نقل زائران در کربلا عکس شیوه حمل و نقل زائران در کربلا عکس شیوه حمل و نقل زائران در کربلا عکس شیوه حمل و نقل زائران در کربلا عکس شیوه حمل و نقل زائران در کربلا عکس

شیوه حمل و نقل زائران در کربلا عکس

از آنجا که به دلیل محدودیت های امنیتی که سالهاست در در کربلا اجرا می‌شود ورود هر گونه خودرو به محدوده حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) ممنوع است، این گاری است که نقش فعالانه و بی بدیلی را در این بین اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلي، بعيد است كسي به كربلا مشرف شود و روزانه دهها گاري كه در اطراف حرم تردد مي‌كنند را نبيند. ديگر گاري جزئي از زندگي مردم كربلاست و به اين راحتي نمي‌توان آن را از زندگي‌شان جدا كرد.
از آنجا كه به دليل محدوديت‌هاي امنيتي كه سالهاست در كربلا اجرا مي‌شود ورود هر گونه خودرو به محدوده حرم مطهر امام حسين (ع) و حضرت عباس (ع) ممنوع است، اين گاري است كه نقش فعالانه و بي بديلي را در اين بين اجرا مي‌كند.
براي زائران ايراني نيز حضور اين گاري‌ها باعث تسهيل در بسياري از امور شده است؛ از حمل و نقل ساك و چمدان گرفته تا زائران سالمندي كه توانايي پياده روي از هتل تا حرم را ندارند.
در اين بين گاري كاركردهاي ديگري نيز همچون محل بساط وسايل دست فروشان و رساندن بيماران به درمانگاه به عهده دارد.
از آنجا كه بسياري از گاري داران از قشر محروم و مستضعف كربلا هستند شب را نيز بر روي گاري خود در سطح شهر مي‌خوابند.




نظرات کاربران