گشایش طبقه همکف و میان طبقه مسجدالحرام در رمضان گشایش طبقه همکف و میان طبقه مسجدالحرام در رمضان گشایش طبقه همکف و میان طبقه مسجدالحرام در رمضان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گشایش طبقه همکف و میان طبقه مسجدالحرام در رمضان گشایش طبقه همکف و میان طبقه مسجدالحرام در رمضان گشایش طبقه همکف و میان طبقه مسجدالحرام در رمضان گشایش طبقه همکف و میان طبقه مسجدالحرام در رمضان گشایش طبقه همکف و میان طبقه مسجدالحرام در رمضان

گشایش طبقه همکف و میان طبقه مسجدالحرام در رمضان

معاون رئیس کل امور حرمین شریفین از گشایش طبقه همکف و میان طبقه مسجدالحرام در ابتدای ماه مبارک رمضان با هدف تسهیل طواف زائران خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مشهور المنعمي معاون رئيس كل امور مسجدالحرام اعلام كرد: طبقه همكف و ميان طبقه مسجدالحرام در ابتداي ماه رمضان افتتاح مي‌شود.
وي گفت: هدف از گشايش طبقه همكف و ميان طبقه مسجدالحرام تسهيل طواف عمره گزاران و زائران مسجدالحرام است. .
المنعمي افزود: اداره كل مسجدالحرام با هماهنگي مجري پروژه براي تكميل اقدامات باقي مانده و تجهيز مكانها براي استفاده از ميان طبقه توسعه مطاف در ابتداي رمضان تلاش مي‌كند.
همچنين پلي احداث مي‌شود كه منطقه المروه را به بام اختصاص يافته براي ويلچرها در سمت مسعي وصل مي‌كند.
پل جديد در صحن شرقي چسبيده به كاخ الصفا براي انتقال از ساختمان الموثوقيه در صحنه شرقي به صحن جنوبي ايجاد مي‌شود و همچنين پل الراقوبه به طبقه دوم مسعي با يك پل وصل مي‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران