هشدارها و توصیه‌های مهم مرجعیت  عراق به مردم هشدارها و توصیه‌های مهم مرجعیت  عراق به مردم هشدارها و توصیه‌های مهم مرجعیت  عراق به مردم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هشدارها و توصیه‌های مهم مرجعیت  عراق به مردم هشدارها و توصیه‌های مهم مرجعیت  عراق به مردم هشدارها و توصیه‌های مهم مرجعیت  عراق به مردم هشدارها و توصیه‌های مهم مرجعیت  عراق به مردم هشدارها و توصیه‌های مهم مرجعیت  عراق به مردم

هشدارها و توصیه‌های مهم مرجعیت عراق به مردم

مرجعیت عالی دینی عراق درباره طرحهای دشمنان از جمله رژیم صهیونیستی برای تجزیه عراق هشدار داد و خواستار وحدت و همبستگی همه عراقیها برای خنثی شدن این طرحها شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مرجعيت عالي ديني عراق درباره طرحهاي دشمنان براي تجزيه عراق و اظهارات مقامات رژيم صهيونيستي در حمايت از اين طرحها هشدار داد.
شيخ عبدالمهدي كربلايي نماينده آيت الله سيستاني مرجع عالي ديني عراق در خطبه‌هاي نماز جمعه در كربلاي معلي تاكيد كرد قانون اساسي و توافق در صورت خالص شدن نيتهاي طرفهاي سياسي براي حل بحران فعلي كافي است.
بر اساس گزارش الفرات، وي با اشاره به اظهارات نخست وزير رژيم صهيونيستي در حمايت از طرحهاي تجزيه عراق تاكيد كرد ملت عراق بزرگتر از اين طرحهاست كه تا كنون توانسته است بحرانهاي زيادي را پشت سر گذاشته و نبايد برخي به تجزيه عراق براي حل بحران فعلي فكر كنند، بلكه راه حل در حفظ وحدت عراق و حقوق همه عناصر تشكيل دهنده بر اساس قانون اساسي است.
نماينده مرجع عالي ديني با اشاره به فرمان رياست جمهوري براي برگزاري اولين نشست پارلمان جديد در روز سه شنبه از همه گروههاي سياسي خواست به اين زمان پايبند باشند.
وي همه طرفها را به دوري از تنشها و مواضع تحريك آميز براي اجتناب از بدتر شدن بحران دعوت كرد.
وي خاطر نشان كرد اخباري كه به ما مي‌رسد از همبستگي و وحدت همه ملت عراق اعم از شيعه و سني و مسيحي در برابر گروههاي تروريستي مزدور حكايت مي‌كند…
نماينده مرجعيت عالي ديني همه نيروهاي مسلح و مردم را به هوشياري در برابر شايعات مغرضانه دشمنان كه با هدف تضعيف روحيه نيروهاي مسلح و مردم در برابر تروريستها مطرح مي‌شود، سفارش كرد.




نظرات کاربران