فعالیت زنان امدادرسان سعودی در مسجدالحرام فعالیت زنان امدادرسان سعودی در مسجدالحرام فعالیت زنان امدادرسان سعودی در مسجدالحرام بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فعالیت زنان امدادرسان سعودی در مسجدالحرام فعالیت زنان امدادرسان سعودی در مسجدالحرام فعالیت زنان امدادرسان سعودی در مسجدالحرام فعالیت زنان امدادرسان سعودی در مسجدالحرام فعالیت زنان امدادرسان سعودی در مسجدالحرام

فعالیت زنان امدادرسان سعودی در مسجدالحرام

مسئولان امور حرمین شریفین از فعالیت زنان امدادرسان و راهنما در مسجدالحرام خبر دادند.

فعاليت زنان امدادرسان سعودي در مسجدالحرام+ عكس
مسئولان امور حرمين شريفين از فعاليت زنان امدادرسان و راهنما در مسجدالحرام خبر دادند. به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از رسانه‌هاي عربستان، زنان سعودي كه به كار امدادرساني و راهنمايي مي‌پردازند، اين زنان به زبانهاي برخي زائران هم مسلط هستند.
كاركنان زن مسجدالحرام در رواق‌ها و اطراف بيت الله الحرام در ايام ماه مبارك رمضان به صورت گسترده فعاليت مي‌كنند تا به عمره گزاران و نمازگزاران زن از داخل و خارج عربستان در زمينه خدمات امدادرساني اوليه مانند موارد افتادن، بيهوش شدن و خستگي و از حال رفتن فعاليت مي‌كنند.
بر اساس گزارش روزنامه الرياض، بيش از ۸۰۰ كارمند زن در داخل و در كنار بيش از ۱۸۰ باب مسجدالحرام به ارائه خدمات راهنمايي و امداد مي‌پردازند.
زنان كارمند مستقر در مسجدالحرام از ورود زائران به صحن طواف پيش از اداي نماز جلوگيري كرده و آنها را به اماكن مخصوص زنان هدايت مي‌كنند همچنين از ورود مواد غذايي و چمدان جلوگيري مي‌كنند.
زنان سعودي به چندين زبان زنده دنيا مسلط هستند، آنها دوره‌هاي آموزشي را براي رابطه بهتر با زائران زن بيت الله الحرام پشت سر گذاشته اند.
بر اساس اين گزارش، زنان كارمند سعودي شامل دانشگاهيان، مطلقه‌ها و بيوه‌ها هستند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران