ابتکار عمره دانشگاهیان برای تشویق دانشجویان به ازدواج ابتکار عمره دانشگاهیان برای تشویق دانشجویان به ازدواج ابتکار عمره دانشگاهیان برای تشویق دانشجویان به ازدواج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ابتکار عمره دانشگاهیان برای تشویق دانشجویان به ازدواج ابتکار عمره دانشگاهیان برای تشویق دانشجویان به ازدواج ابتکار عمره دانشگاهیان برای تشویق دانشجویان به ازدواج ابتکار عمره دانشگاهیان برای تشویق دانشجویان به ازدواج ابتکار عمره دانشگاهیان برای تشویق دانشجویان به ازدواج

ابتکار عمره دانشگاهیان برای تشویق دانشجویان به ازدواج

عمره گزارانی که در قالب کاروان‌های مجردین ستاد عمره دانشگاهیان از ۸ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۳ عازم سرزمین وحی شده‌اند، در صورتی که تا عید فطر ماه رمضان سال جاری ازدواج کنند، در سال آینده از طرف ستاد عمره دانشگاهیان سهمیه عمره به آن‌ها اعطا می‌شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام سيد محمد رضا فقيهي رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در خصوص برگزاري اين طرح گفت: با توجه به منويات و فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص حمايت‌هاي همه جانبه و تشويق جوانان به امر ازدواج، طرح «سنة حسنه» ويژه عمره گزاران مجرد اعزامي ارديبشهت ماه سال ۹۳ برگزار مي‌شود.
وي افزود: در اين طرح عمره گزاراني كه در قالب كاروان‌هاي مجردين ستاد عمره دانشگاهيان از ۸ تا ۲۹ ارديبهشت ماه ۹۳ عازم سرزمين وحي شده‌اند، در صورتي كه تا عيد فطر ماه رمضان سال جاري ازدواج كنند، در سال آينده از طرف ستاد عمره دانشگاهيان سهميه عمره به آن‌ها اعطا مي‌شود.
فقيهي با بيان اينكه تاريخ عقد رسمي اين زوج‌ها مي‌بايست حتما بعد از تاريخ بازگشت از سفر عمره باشد، ادامه داد: همچنين برنامه ويژه اي براي اين گروه از دانشجويان در شهريور ماه سال جاري تدارك ديده خواهد شد.
جهت ارسال مدارك و اعلام شركت در طرح «سنة حسنه» كافيست كپي صفحات اول و دوم عقدنامه و شناسنامه خود و همسرتان را به نشاني الكترونيكي: info@labbayk. ir و يا نشاني پستي: تهران. بلوار كشاورز. خيابان ۱۶ آذر. نبش كوچه رهنما. پلاك ۳۰. طبقه اول ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان ارسال كنيد.
جهت اطلاع بيشتر از طرح «سنة حسنه» مي‌توانيد با شماره ۰۲۱۶۶۹۵۰۷۴۷ تا ۵۳ واحد فرهنگي ستاد عمره دانشگاهيان تماس بگيريد.




نظرات کاربران