توصیه‌های سازمان حج به زائران ایرانی عازم عتبات توصیه‌های سازمان حج به زائران ایرانی عازم عتبات توصیه‌های سازمان حج به زائران ایرانی عازم عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
توصیه‌های سازمان حج به زائران ایرانی عازم عتبات توصیه‌های سازمان حج به زائران ایرانی عازم عتبات توصیه‌های سازمان حج به زائران ایرانی عازم عتبات توصیه‌های سازمان حج به زائران ایرانی عازم عتبات توصیه‌های سازمان حج به زائران ایرانی عازم عتبات

توصیه‌های سازمان حج به زائران ایرانی عازم عتبات

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز مرحله جدید اعزام‌های عتبات از هفته آینده خبر داد و گفت: با توجه به شرایط عراق توصیه می‌شود متقاضیان سالمند، بیمار و حتی بانوان در مرحله جدید اعزام‌ها به عتبات عالیات نروند.

سالمندان و بانوان فعلا به عتبات نروند به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايرنا، محسن نظافتي در گفت وگو با ايرنا افزود: نخستين گروه زائران ايراني دوشنبه هفته آينده به زيارت عتبات عاليات عراق مشرف مي‌شوند و ليالي قدر را در كربلاي معلي يا نجف اشرف خواهند بود.
وي گفت: نام نويسي متقاضيان در كاروان‌هاي مرحله جديد از دهم تير ماه آغاز شده و ثبت نام‌ها همچنان در حال انجام است.
اين مقام مسئول در سازمان حج و زيارت به كاهش هشت تا ۱۰ درصدي هزينه سفر به عتبات عاليات در مرحله جديد اعزام‌ها اشاره كرد و گفت: كاهش هزينه سفر به عتبات در ايام ماه مبارك رمضان، ۱۶ تا ۲۰ درصد است.
مرحله جديد اعزام زائران ايراني به عتبات عاليات از ۲۳ تير آغاز و تا چهارم مهر ماه امسال ادامه خواهد داشت.
** سالمندان و بانوان فعلا به عتبات نروند نظافتي همچنين توصيه كرد با توجه شرايط كشور عراق، متقاضيان سالمند، بيمار و حتي بانوان در مرحله جديد اعزام‌ها به عتبات مشرف نشوند.
مدير كل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت با بيان اينكه سفر به كاظمين همچنان ممنوع است، گفت: متقاضيان در مرحله جديد سه روز در كربلا و چهار روز در نجف يا بالعكس اقامت مي‌كنند.
** انجام عمليات اعزام از هشت ايستگاه پروازي اين مقام مسئول در سازمان حج و زيارت با بيان اينكه مرحله جديد اعزام زائران ايراني به عتبات عاليات فعلا به صورت هوايي انجام مي‌شود، گفت: هشت ايستگاه پروازي در سراسر كشور عمليات اعزام زائران ايراني به عتبات عاليات در مرحله جديد اعزام‌ها را انجام مي‌دهند.
** نظارت مسئولان سازمان حج و زيارت بر مرمت و ترميم هتل‌هاي عراقي نظافتي به بازسازي و مرمت هتل‌هاي محل اقامت زائران ايراني در عراق اشاره كرد و گفت: مسئولان سازمان حج و زيارت بر نحوه مرمت و بازسازي هتل‌هاي عراقي نظارت دارند و روز پنجشنبه هفته جاري يا روز شنبه هفته آينده، كارشناسان سازمان حج و زيارت به عراق مي‌روند تا ضمن تحويل گرفتن هتل ها، شرايط آنها را از نظر بهداشتي و رفاهي بررسي كنند.


| شناسه مطلب: 46553




كربلا عتبات نظافتي



مطالب مرتبط

نظرات کاربران