تصاویر جدید از مسجدالحرام و کعبه تصاویر جدید از مسجدالحرام و کعبه تصاویر جدید از مسجدالحرام و کعبه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تصاویر جدید از مسجدالحرام و کعبه تصاویر جدید از مسجدالحرام و کعبه تصاویر جدید از مسجدالحرام و کعبه تصاویر جدید از مسجدالحرام و کعبه تصاویر جدید از مسجدالحرام و کعبه

تصاویر جدید از مسجدالحرام و کعبه


آخرین کاروان زائران ایرانی در مدینه منوره با نزدیک شدن به پایان عملیات عمره، پس از مُحرم شدن در مسجد شَجره وارد مکه مکرمه شدند. هم اکنون حدود ۲۰ هزار زائر ایرانی در مکه مکرمه حضور دارند و ۱۹ ماه مبارک رمضان آخرین پرواز بازگشت انجام می‌شود، به این ترتیب پرونده عمره سال جاری که از ۲۶ آذر ۱۳۹۲ آغاز شده بود در ۲۶ تیرماه سال جاری پایان خواهد یافت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، آخرين كاروان زائران ايراني در مدينه منوره با نزديك شدن به پايان عمليات عمره، پس از مُحرم شدن در مسجد شَجره وارد مكه مكرمه شدند و شهر مدينه از زايران ايراني خالي شد.
براساس اين گزارش، آخرين كاروان زائران ايراني، عصر روز دوشنبه با احرام بستن در مسجد شجره و افطار راهي مكه مكرمه شدند و اين گروه از زائران سحرگاه امروز حدود ساعت دو بامداد به مكه مكرمه رسيدند و اعمال عمره مفرده خود را انجام دادند.
آخرين كاروان زائران ايراني به مدينه منوره ۶ تيرماه اعزام شد و آخرين كاروان زائران ايراني از مكه مكرمه ۲۶ تيرماه به ايران اسلامي بازخواهد گشت.
هم اكنون حدود ۲۰ هزار زائر ايراني در مكه مكرمه حضور دارند و ۱۹ ماه مبارك رمضان آخرين پرواز بازگشت انجام مي‌شود، به اين ترتيب پرونده عمره سال جاري كه از ۲۶ آذر ۱۳۹۲ آغاز شده بود در ۲۶ تيرماه سال جاري پايان خواهد يافت.
عكس: كمال الدين شاهرخ


| شناسه مطلب: 46566




كعبه مسجدالحرام



مطالب مرتبط

نظرات کاربران