پخش شعر طتز سفر «حج» از شبکه آموزش پخش شعر طتز سفر «حج» از شبکه آموزش پخش شعر طتز سفر «حج» از شبکه آموزش بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پخش شعر طتز سفر «حج» از شبکه آموزش پخش شعر طتز سفر «حج» از شبکه آموزش پخش شعر طتز سفر «حج» از شبکه آموزش پخش شعر طتز سفر «حج» از شبکه آموزش پخش شعر طتز سفر «حج» از شبکه آموزش

پخش شعر طتز سفر «حج» از شبکه آموزش

شاعر طنز پرداز مشهدی گفت: برنامه‌ای با مضمون شعر طنز با نام قاسم در میقات هر شب از شبکه آموزش پخش می‌شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از تسنيم، قاسم رفيعا، شاعر طنز پرداز مشهدي اظهار كرد: برنامه توليدي با محتواي طنز در ارتباط با سفري كه به تازگي به حج داشته‌ام توليد شده است كه درآن مجموعه‌اي از اشعار طنز خوانده مي‌شود.
رفيعا با بيان اين كه در سفري كه به حج داشتم بسياري از امور اجتماعي برايم موضوعات طنزآميزي بود تصريح كرد: در سفر خود هر جا كه زمينه مناسبي مي‌ديدم بخشي از جزئيات سفر خود را به نظم در مي‌آوردم تا اين كه با اتمام اين سفر مجموعه‌اي از شعر فراهم آمد.
وي از پخش برنامه قاسم در ميقات از شبكه آموزش خبر داد و افزود: در برنامه‌اي كه با عنوان خدا با من است از شبكه آموزش پخش مي‌شود قسمتي را با عنوان قاسم در ميقات به خواندن اشعار طنز پيرامون حج پرداختيم.
رفيعا خاطرنشان كرد: اين مجموعه هر شب ساعت ۸ از شبكه آموزش پخش مي‌شود و بازپخش آن در ساعت ۱۲ و ۳۰ دقيقه است.
وي با تأكيد بر اين كه شعر طنز با موضوعيت حج تا كنون مورد توجه قرار نگرفته است گفت: در سرودن اين اشعار توجهم بر امور جزئي و حاشيه‌اي حج بوده است و به نظرم تا كنون كسي از اين جنبه به حج نگاه نكرده است و اين حوزه‌اي بكر است.
اين شاعر طنز‌پرداز مشهدي اظهار كرد: در اين مجموعه طنز كه در ۳۰ قسمت ۵ دقيقه‌اي ضبط شده است و در هر كدام حدود ۳۰ بيت طنز خوانده مي‌شود به رفتارهاي طنزآميز حجاج و اتفاق‌هاي طنز اميز خاص پرداخته مي‌شود.
رفيعا تصريج كرد: كارگردان اين مجموعه تلوزيوني را محمد تربتي طرقبه و تهيه كنندگي آن را امير قميشي بر عهده دارد و دست اندركاران شبكه آموزش نيز نهايت همكاري را براي توليد اين مجموعه داشته‌اند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران