استدلال آیت الله سبحانی درباره افزایش جمعیت استدلال آیت الله سبحانی درباره افزایش جمعیت استدلال آیت الله سبحانی درباره افزایش جمعیت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استدلال آیت الله سبحانی درباره افزایش جمعیت استدلال آیت الله سبحانی درباره افزایش جمعیت استدلال آیت الله سبحانی درباره افزایش جمعیت استدلال آیت الله سبحانی درباره افزایش جمعیت استدلال آیت الله سبحانی درباره افزایش جمعیت

استدلال آیت الله سبحانی درباره افزایش جمعیت

آیت‌الله سبحانی گفت: عدم مقابله با سقط جنین، مخالف با ارزش‌های نظام اسلامی است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از حوزه نيوز، اين مرجع تقليد در ادامه تفسير سوره زمر در مجتمع آموزش عالي فقه(حجتيه) قم با اشاره به تاكيدات رهبر معظم انقلاب مبني بر افزايش جمعيت، اظهار كرد: سقط جنين از افزايش جمعيت جلوگيري مي‌كند و مخالف با قوانين حكومت اسلامي ايران است.
وي با انتقاد از موضع گيري معاون رئيس‌جمهور در امور زنان و خانواده نسبت به قانون جديد مجلس درباره سقط جنين، گفت: درخواست‌ مطرح شده مبني بر عدم مقابله با سقط جنين، مخالف با ارزش‌هاي نظام اسلامي است.
اين مرجع تقليد با اشاره به اين‌كه «مجلس قانون برخورد با افراد متخلف در زمينه سقط جنين را تصويب كرده است» تصريح كرد: مي‌گويند با بگير و ببند نمي‌توان اين مسئله را در جامعه نهادينه كرد، بلكه بايد فرهنگ عمومي مردم را بالا ببريم، سخن ما با معاون رئيس‌جمهور اين است اگر قوانين سفت و سخت در اين زمينه وجود نداشته باشد، چگونه مي‌توان مطمئن بود كه همه جامعه آن را رعايت مي‌كنند.
سبحاني افزود: اگر از فردا بگوييم قوانين راهنمايي رانندگي، اخذ ماليات و ... ملغي شوند و فقط به فرهنگ عمومي تكيه كنيم آيا به نظر شما مي‌توان خيابان‌هاي آرام و منظم و جاده‌هايي امن و بدون خطرات متداول را داشت و يا اين‌كه مي‌توان از پرداخت ماليات همه مردم مطمئن بود؟ درست است كه مردم خود را ملزم به رعايت اين اصول مي‌دانند، ولي عده‌اي هم هستند كه هيچ گاه در اين فضا قرار نگرفته و در نظم عمومي اخلال ايجاد مي‌كنند، پس بايد براي حفظ سلامت جامعه قوانيني را پياده و اجرا كنيم.


| شناسه مطلب: 46568




جمعيت



نظرات کاربران