خراسان رضوی رتبه دوم  اعزام زائران به عمره را کسب کرد خراسان رضوی رتبه دوم  اعزام زائران به عمره را کسب کرد خراسان رضوی رتبه دوم  اعزام زائران به عمره را کسب کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خراسان رضوی رتبه دوم  اعزام زائران به عمره را کسب کرد خراسان رضوی رتبه دوم  اعزام زائران به عمره را کسب کرد خراسان رضوی رتبه دوم  اعزام زائران به عمره را کسب کرد خراسان رضوی رتبه دوم  اعزام زائران به عمره را کسب کرد خراسان رضوی رتبه دوم  اعزام زائران به عمره را کسب کرد

خراسان رضوی رتبه دوم اعزام زائران به عمره را کسب کرد

مدیر حج وزیارت خراسان رضوی از رتبه دوم خراسان رضوی در تعداد زائران عمره کشور خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از باشگاه خبرنگاران، مسعود مجردي مدير حج وزيارت خراسان رضوي، گفت: سالانه نزديك ‌به ۳۰۰‌هزار نفر زائر از استان به سه كشور عراق، عربستان و سوريه مي‌روند.
وي افزود : براساس مصوبه دولت، سفرهاي زيارتي به كشورهاي عراق، عربستان، سوريه زيرنظر اين سازمان است.
مدير حج و زيارت خراسان رضوي با تأكيد بر اينكه از ١٩‌رمضان تا ٢٤ اين ماه زائر به عتبات نمي‌فرستيم، اظهار داشت: استان خراسان رتبه دوم كشور را داراست و از سهميه ٨٠٠‌هزار نفري كشور، ١٠٠‌هزار نفر سهميه استان است كه در قالب ٥٣‌كاروان كه سه‌كاروان آن سهم برادران سني است، عازم عمره مي‌شوند.
مجردي با بيان اينكه فرستادن زائر به كشور سوريه انجام نمي‌شود، گفت: باتوجه‌ به پيروزي‌هاي چشمگير ارتش سوريه در اين كشور و برقراري آرامش نسبي اميدواريم اجازه اعزام زائر به اين كشور به ما داده شود.
وي با اشاره‌ به نا آرامي‌هاي كشورعراق، بيان كرد: باتوجه ‌به نگراني‌ها زائراني را كه ثبت‌نام كرده بودند، به انصراف درخواست تشويق كرديم و سفرهاي زميني به‌دليل نبود امنيت در اين كشور قطع شد؛ پروازها هم به‌دليل كمبود درخواست قطع شده است.
مدير حج و زيارت خراسان رضوي افزود: باتوجه‌ به پيروزي‌هاي ارتش عراق و برقراري آرامش در شهرهاي يادشده پروازها از ١٥‌رمضان دوباره آغاز مي‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران