افزایش چشمگیر تعداد عمره گزاران و زائران در مکه افزایش چشمگیر تعداد عمره گزاران و زائران در مکه افزایش چشمگیر تعداد عمره گزاران و زائران در مکه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
افزایش چشمگیر تعداد عمره گزاران و زائران در مکه افزایش چشمگیر تعداد عمره گزاران و زائران در مکه افزایش چشمگیر تعداد عمره گزاران و زائران در مکه افزایش چشمگیر تعداد عمره گزاران و زائران در مکه افزایش چشمگیر تعداد عمره گزاران و زائران در مکه

افزایش چشمگیر تعداد عمره گزاران و زائران در مکه

با فرا رسیدن دهه سوم ماه مبارک رمضان، مکه مکرمه نیز شاهد ورود تعداد بسیار زیادی از عمره گزاران و زائران است.جمعیت انبوه زائران و عمره گزاران این روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در مکه مکرمه حضور یافته اند تا از این زمان مبارک برای ادای عمره بهره ببرند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از رسانه‌هاي عربستان، با فرا رسيدن دهه سوم ماه مبارك رمضان، مكه مكرمه نيز شاهد ورود تعداد بسيار زيادي از عمره گزاران و زائران است.
اين در حالي است كه امير مكه مكرمه بر ضرورت تلاش همه دستگاه‌هاي دولتي و خصوصي مرتبط با حج و عمره براي ارائه بهترين خدمات به زائران بيت الله الحرام در راستاي دستور ملك عبدالله تاكيد كرده است.
مشعل بن عبدالله خواستار فراهم شدن فضاهاي مناسب براي زائران و عمره گزاران شده و اعلام كرده است شخصا بر روند خدمات رساني به ضيوف الرحمن نظارت مي‌كند.
جمعيت انبوه زائران و عمره گزاران اين روزهاي پاياني ماه مبارك رمضان در مكه مكرمه حضور يافته اند تا از اين زمان مبارك براي اداي عمره بهره ببرند.
امير مكه مكرمه كه از روند اجراي طرح توسعه مسجدالحرام بازديد كرده، طرحي كه نيم ميليون نفر به ظرفيت اين مكان مقدس اضافه خواهد كرد، بر ضرورت تسريع در تكميل طرح در زمان مشخص شده بر اساس بهترين استانداردها تاكيد كرده است.
بر اساس اين گزارش، تلاش‌هاي دستگاه‌هاي امنيتي بر ساماندهي و تنظيم عمليات ورود و خروج در مسجدالحرام متمركز شده است.
اداره كل امور مسجدالحرام اعلام كرده است طرح كاملي را براي تعامل با افزايش چشمگير عمره گزاران در روزهاي پاياني ماه رمضان آماده كرده است.
دوره اعتكاف در مسجدالحرام از ۲۰ رمضان آماده و باب‌هاي مخصوص ورود عمره گزاران هم باب‌هاي شماره ۸۱، ۷۵ و ۵۹ اعلام شده است.
اداره امور مسجدالحرام بر ضرورت حفظ نظافت مسجدالحرام و خودداري اعتكاف كنندگان از آويزان كردن لباس‌هاي خود به ستونها و پله‌ها و مزاحمت ايجاد نكردن براي نمازگزاران و خودداري از اعتكاف در زيرزمين مسعي تاكيد كرده است.
دستگاه‌هاي ذيربط در حرم مطهر نبوي (ص) در مدينه منوره هم از افزايش تلاشها براي خدمات رساني در دهه پاياني ماه مبارك رمضان خبر داده اند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران