سفرهای آسمانی در بین الحرمین کربلای معلی عکس سفرهای آسمانی در بین الحرمین کربلای معلی عکس سفرهای آسمانی در بین الحرمین کربلای معلی عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سفرهای آسمانی در بین الحرمین کربلای معلی عکس سفرهای آسمانی در بین الحرمین کربلای معلی عکس سفرهای آسمانی در بین الحرمین کربلای معلی عکس سفرهای آسمانی در بین الحرمین کربلای معلی عکس سفرهای آسمانی در بین الحرمین کربلای معلی عکس

سفرهای آسمانی در بین الحرمین کربلای معلی عکس

اینجا همه مسلمانان چه عرب و چه عجم، چه فارس و چه ترک با تعارف و بدون تعارف صاحبان این سفره‌ها می‌نشینند بر این خوان و از خداوند عزت تمام مسلمین را طلب می‌کنند. هر شب سفره‌های افطار در بین الحرمین کربلای معلی برای پذیرایی از زائران پهن است.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، اينجا همه مسلمانان چه عرب و چه عجم، چه فارس و چه ترك با تعارف و بدون تعارف صاحبان اين سفره‌ها مي‌نشينند بر اين خوان و از خداوند عزت تمام مسلمين را طلب مي‌كنند.
از آغاز ماه مبارك رمضان، هر شب سفره‌هاي افطار در بين الحرمين كربلاي معلي براي پذيرايي از زائران پهن است.
اين روزها بين الحرمين شاهد برپايي ساده‌ترين ترين سفره افطار در ماه مبارك رمضان است.
اين سفره ساده با خرما، آب و نان با هدف اطعام زائران و مجاوران اباعبدالله الحسين عليه السلام پهن شده است.
مي‌خواهيم سري به بهشت بزنيم؛ به محل رفت و آمد آسمانيان. به محلي كه فاصله زميني دو آسماني است.
اينجا بين الحرمين است. اگر جسم به پرواز در نمي‌آيد، دل پرواز مي‌كند. اگرچه حضور واقعي ميسر نيست اما مي‌توان ديداري مجازي از بهشت داشت و تصاوير زير گوشه اي از اين بهشت را به نمايش مي‌گذارد.
عكاس: محمد دهقاني




مطالب مرتبط

نظرات کاربران