وزیر حج عربستان: برای رفع موانع خدمات رسانی از تلاش باز نمی‌ایستیم وزیر حج عربستان: برای رفع موانع خدمات رسانی از تلاش باز نمی‌ایستیم وزیر حج عربستان: برای رفع موانع خدمات رسانی از تلاش باز نمی‌ایستیم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
وزیر حج عربستان: برای رفع موانع خدمات رسانی از تلاش باز نمی‌ایستیم وزیر حج عربستان: برای رفع موانع خدمات رسانی از تلاش باز نمی‌ایستیم وزیر حج عربستان: برای رفع موانع خدمات رسانی از تلاش باز نمی‌ایستیم وزیر حج عربستان: برای رفع موانع خدمات رسانی از تلاش باز نمی‌ایستیم وزیر حج عربستان: برای رفع موانع خدمات رسانی از تلاش باز نمی‌ایستیم

وزیر حج عربستان: برای رفع موانع خدمات رسانی از تلاش باز نمی‌ایستیم

وزیر حج عربستان اظهار داشت: ماه رمضان اهمیت خاصی برای وزارت حج دارد و برای رفع موانع و دشواریهای پیش روی خدمت به ضیوف الرحمن به تلاشهای خود ادامه می‌دهد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، بندر حجار، وزير حج عربستان گفت: طرح وزارت حج براي موسم ماه رمضان، در سايه ورود كاروانهاي عمره گزاران همزمان با اجراي طرح‌هاي بزرگ در مكه مكرمه و مدينه منوره، نتايج ملموسي داشته و با موفقيت همراه بوده است.
بندر حجار در سخناني كه در شماره جديد مجله حج و عمره به چاپ رسيد، گفت: ما هر سال با آمادگي كامل به استقبال عمره رمضان مي‌رويم تا بهترين و شايسته‌ترين خدمات را به زائران ارائه كنيم.
وي افزود: اين توجه و اهتمام به عمره گزاران و زائران از لحظه ورود به سرزمين مقدس وحي تا لحظه خروج نتيجه كار مستمر در طول سال است كه هدف از آن ارائه بهترين خدمات بر اساس بالاترين استانداردهاست.
حجار، طرحهاي توسعه از جمله طرح افزايش ظرفيت مسجدالحرام را با هدف پاسخگويي به افزايش روزافزون تعداد عمره گزاران و حجاج دانست.
وي افزود: ما نسبت به موفقيت طرح عملياتي موسم عمره اطمينان داريم و همچنين بايد مژده دهيم كه در آستانه موسم حج موفقيت آميزي هم قرار داريم و تلاشها را ادامه خواهيم داد و تا رفع موانع پيش روي ارائه بهترين خدمات به ضيوف الرحمن و تسهيل مناسك آنها از تلاش باز نمي‌ايستيم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران