آواره شدن بیش از یکصدهزار نفر در غزه آواره شدن بیش از یکصدهزار نفر در غزه آواره شدن بیش از یکصدهزار نفر در غزه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آواره شدن بیش از یکصدهزار نفر در غزه آواره شدن بیش از یکصدهزار نفر در غزه آواره شدن بیش از یکصدهزار نفر در غزه آواره شدن بیش از یکصدهزار نفر در غزه آواره شدن بیش از یکصدهزار نفر در غزه

آواره شدن بیش از یکصدهزار نفر در غزه

آژانس آوارگان فلسطینی سازمان ملل (آنروا) روز دوشنبه اعلام کرد که شمار افرادی که زیر آتش حملات رژیم صهیونیستی در غزه به پناهگاههای این آژانس مراجعه کرده و خواستار پناهندگی هستند، از مرز یکصد هزار نفر فرا‌تر رفته است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از خبرگزاري فرانسه از غزه، كريستوفر گانس سخنگوي آژانس آنروا (UNRWA) در بيانيه‌اي گفت: اين يك نقطه عطف براي آژانس ما است زيرا افراد متقاضي پناهندگي نزد ما بيش از دو برابر متقاضيان در زمان جنگ سال ۲۰۰۹ غزه است.
آنروا اعلام كرد كه همزمان با حملات هوايي و توپخانه‌اي رژيم صهيونيستي عليه اماكن مسكوني و غيرنظامي، ۶۹ سرپناه در منطقه جنگزده نوار غزه ايجاد كرده است تا بتواند به شمار فزاينده آوارگان فلسطيني در غزه پناه بدهد.
در پي تهاجم رژيم صهيونيستي به نواره غزه از روز هشتم ژوييه (سه شنبه ۱۷ تير) تاكنون بيش از ۵۷۰ فلسطيني شهيد و هزاران تن زخمي شده‌اند.
آمار شهدا و مجروحان در غزه از زمان آغاز حمله زميني رژيم صهيونيستي در پنجشنبه گذشته با سرعت افزايش يافته است.
در همين مدت، رزمندگان مقاومت فلسطيني نيز پاسخ كوبنده‌اي به رژيم صهيونيستي داده‌اند و بنا بر گزارش خبرگزاري‌هاي غربي، در عمليات چهار روزه زميني اين رژيم در غزه ۲۵ سرباز صهيونيست از پاي درآمده‌اند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران