ارتقای کیفیت ارتباطات زائران در ایام حج ۹۳ ارتقای کیفیت ارتباطات زائران در ایام حج ۹۳ ارتقای کیفیت ارتباطات زائران در ایام حج ۹۳ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ارتقای کیفیت ارتباطات زائران در ایام حج ۹۳ ارتقای کیفیت ارتباطات زائران در ایام حج ۹۳ ارتقای کیفیت ارتباطات زائران در ایام حج ۹۳ ارتقای کیفیت ارتباطات زائران در ایام حج ۹۳ ارتقای کیفیت ارتباطات زائران در ایام حج ۹۳

ارتقای کیفیت ارتباطات زائران در ایام حج ۹۳

شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که با بهره گیری از مسیرهای مستقیم ارتباطی با کشور عربستان و تقویت ارتباطات ترانزیت خود به مقصد این کشور تلاش می‌کند در ایام حج امسال خدمات ارتباطی را با کیفیت مناسب ارایه دهد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، همتي، عضو هيأت مديره شركت ارتباطات زيرساخت، اظهار كرد: به اين منظور از اپراتورهاي ارتباطات سيار فعال در كشور شامل همراه اول، ايرانسل و رايتل دعوت شد تا به كمك يكديگر، ارتباطات حجاج تمتع سال ۱۳۹۳را به بهترين شكل ممكن برقرار كنند.
همتي توضيح داد: اپراتورهاي همراه نيز متعهد شدند با پيش بيني شرايط ايام حج، ميزان ترافيك ارتباطي و اطلاع رساني به حجاج در بدو ورود حجاج به عربستان، از طريق پيامك خدمت رساني خوبي را انجام دهند.
وي افزود: در سال جاري با تشكيل كميته ارتباطات حج در شركت ارتباطات زيرساخت و با همكاري اپراتورهاي سيار به استقبال حج مي‌رويم.
عضو هيأت مديره شركت ارتباطات زيرساخت تاكيد كرد: با توجه به برگزاري نخستين جلسه اين كميته و اتخاذ تصميمات لازم قرار شد كه جلسات ادامه يابد و در ايام حج نيز ميزان ترافيك و شاخصهاي كيفي ارتباطات با شركتهاي ارتباطات سيار مبادله شده و وضعيت كيفي شبكه بصورت مداوم پايش و گزارش گيري شود.
همتي به حجاج تمتع سال ۱۳۹۳ توصيه كرد كه بمنظور برخورداري از ارتباط خوب و با كيفيت، از سيم كارتهاي اپراتور‌هاي داخلي استفاده كنند.


| شناسه مطلب: 46789




حج۹۳ ارتباطات



نظرات کاربران