آیا جمعیت به اندازه محیط زیست اهمیت ندارد؟ آیا جمعیت به اندازه محیط زیست اهمیت ندارد؟ آیا جمعیت به اندازه محیط زیست اهمیت ندارد؟ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیا جمعیت به اندازه محیط زیست اهمیت ندارد؟ آیا جمعیت به اندازه محیط زیست اهمیت ندارد؟ آیا جمعیت به اندازه محیط زیست اهمیت ندارد؟ آیا جمعیت به اندازه محیط زیست اهمیت ندارد؟ آیا جمعیت به اندازه محیط زیست اهمیت ندارد؟

آیا جمعیت به اندازه محیط زیست اهمیت ندارد؟

حضرت آیت الله مکارم شیرازی، در مراسم احیای شب بیست وسوم ماه مبارک رمضان، در مدرسه امیرالمومنین(ع) قم، امر به معروف و نهی از منکر و حجاب را از شاخصه های جامعه اسلامی خواند و گفت: بعضی ها با تعابیری به دنبال کم رنگ کردن موضوع حجاب و افزایش جمعیت در جامعه هستند!

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از حوزه نيوز، حضرت آيت الله مكارم شيرازي با ابراز تاسف از بعضي جريان ها كه در موضوع مهم حجاب و افزايش جمعيت به دنبال اقناع جامعه هستند، تصريح كردند: در مسئله امر به معروف و نهي ازمنكر، حجاب و تكثير جمعيت، اقناع معنا ندارد. به ما مي گويند مردم را قانع كنيد، اين در حالي است كه نسبت به موضوعاتي مانند محيط زيست نمي گويند كسي را قانع كنيد!
وي ادامه داد: چرا بايد در موضوع مهم امر به معروف، حجاب و تكثير جمعيت كه با روح و جان مردم سركار دارد و جز قوانين بسيار حساس دين به شمار مي رود، مردم را اقناع كرد؟! آيا نبايد قانوني براي الزام و مجازات كساني كه نسبت به موضوع فرهنگ در جامعه هنجار شكني مي كنند و امنيت اخلاقي جامعه را به خطر مي اندازند، وجود داشته باشد؟!
اين مرجع تقليد تصريح كرد: اگر به همين اندازه كه نسبت به موضوع محيط زيست حساس هستند و قوانين سختي براي تخريب كنندگان جنگل و ... در نظر مي گيرند، نسبت به موضوع تكثير جمعيت و حجاب هم نگران بودند و براي هنجار شكنان، قوانين و مجازات هاي سختي در نظر گرفته مي شد و به دنبال اقناع نبودند، الان وضع حجاب به اينجا نمي رسيد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران