نمایشگاهی با موضوع حج در موسسه جهان اسلام پاریس نمایشگاهی با موضوع حج در موسسه جهان اسلام پاریس نمایشگاهی با موضوع حج در موسسه جهان اسلام پاریس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نمایشگاهی با موضوع حج در موسسه جهان اسلام پاریس نمایشگاهی با موضوع حج در موسسه جهان اسلام پاریس نمایشگاهی با موضوع حج در موسسه جهان اسلام پاریس نمایشگاهی با موضوع حج در موسسه جهان اسلام پاریس نمایشگاهی با موضوع حج در موسسه جهان اسلام پاریس

نمایشگاهی با موضوع حج در موسسه جهان اسلام پاریس

نمایشگاهی با موضوع حج در موسسه جهان اسلام پاریس با هدف توضیح حج در مکه برپا شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايكنا، شبكه تلويزيوني فرانس بيست و چهار گزارش داد: اين نمايشگاه با هدف توضيح حج در مكه برپا شده است.
قاب فلزي حجرالاسود يكي از آثاري است كه در اين نمايشگاه به نمايش درآمده است.
از ديگر آثار ارزشمندي كه در اين نمايشگاه عرضه شده است مي‌توان به دست نوشته‌هاي كهن تومبوكتو اشاره كرد. اين دست نوشته‌ها سال گذشته از دست اسلام گرايان شمال مالي نجات داده شد.
كنزا محمد دختر مسلمان فرانسوي مي‌گويد با فضاي وحشتي كه اسلام گرايي ايجاد كرده است برخي مردم واقعا از اسلام مي‌ترسند. نمايشگاه‌هاي اين چنيني مي‌توانند نشان دهند اسلام غناي زيادي دارد.
براي غيرمسلماناني كه هرگز نمي‌توانند به مكه وارد شوند اين نمايشگاه فرصت فوق العاده اي براي شناخت اسلام است.
گفتني است، ‌سالانه بيش از يك و نيم ميليون مسلمان از سراسر جهان براي شركت در مراسم حج به عربستان سعودي سفر مي‌كنند. حج يكي از آرزوهاي بزرگ زندگي مسلمانان است. حج يكي از پنج ستون اصلي اسلام است.


| شناسه مطلب: 46857




مكه پاريس نمايشگاه



نظرات کاربران