دعای مخصوص رهبر انقلاب برای حافظان قرآن کریم دعای مخصوص رهبر انقلاب برای حافظان قرآن کریم دعای مخصوص رهبر انقلاب برای حافظان قرآن کریم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دعای مخصوص رهبر انقلاب برای حافظان قرآن کریم دعای مخصوص رهبر انقلاب برای حافظان قرآن کریم دعای مخصوص رهبر انقلاب برای حافظان قرآن کریم دعای مخصوص رهبر انقلاب برای حافظان قرآن کریم دعای مخصوص رهبر انقلاب برای حافظان قرآن کریم

دعای مخصوص رهبر انقلاب برای حافظان قرآن کریم

پس از قرائت قرآن و اقامه نماز ظهر و عصر به امامت ولی امر مسلمین توفیق شد تا یک ملاقات خصوصی و کوتاه با آیت‌الله خامنه‌ای(حفظه الله تعالی) داشته باشم. به آقا گفتم که «لطفا برای حافظان قرآن دعا کنید»

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، رهبر انقلاب در رمضان امسال هم طبق سنت سال‌هاي گذشته نماز ظهر و عصر را با حضور عموم مردم در حسينيه امام خميني(ره) اقامه كردند.
دفتر مقام معظم رهبري براي مردمي كه از ساعت ها قبل از اذان ظهر به حسينيه امام خميني(ره) مي‌آمدند برنامه آموزش احكام و تلاوت يك جزء قرآن كريم را تدارك ديده بود. هر روز دو قاري برجسته براي تلاوت قرآن كريم به اين مراسم دعوت مي‌شوند.
علي قلعه نويان سرپرست گروه تواشيح بقيه الله يكي از قارياني بود كه توفيق داشت در آخرين پنجشنبه ماه مبارك به حسينيه امام خميني(ره) برود و نيم جزء قرآن را تلاوت كند.
او پس از اقامه نماز ظهر و عصر خدمت رهبر معظم انقلاب مي‌رسد و مورد تفقد ايشان قرار مي‌گيرد.
وي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، اظهار داشت: پس از قرائت قرآن و اقامه نماز ظهر و عصر به امامت ولي امر مسلمين توفيق شد تا يك ملاقات خصوصي و كوتاه با آيت‌الله خامنه‌اي(حفظه الله تعالي) داشته باشم. به آقا گفتم كه «لطفا براي حافظان قرآن دعا كنيد»، ايشان هم فرمودند: «خدا، شما و همه حافظان قرآن را با قرآن محشور فرمايد» كه اين دعا با آمين حاضران همراه شد و انشاالله در حق بنده و ديگر حفاظ مورد استجابت قرار بگيرد.


| شناسه مطلب: 46878




دعا رهبر انقلاب



مطالب مرتبط

نظرات کاربران