کمک ۲۲۰ میلیون تومانی مردم جیرفت به عتبات کمک ۲۲۰ میلیون تومانی مردم جیرفت به عتبات کمک ۲۲۰ میلیون تومانی مردم جیرفت به عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کمک ۲۲۰ میلیون تومانی مردم جیرفت به عتبات کمک ۲۲۰ میلیون تومانی مردم جیرفت به عتبات کمک ۲۲۰ میلیون تومانی مردم جیرفت به عتبات کمک ۲۲۰ میلیون تومانی مردم جیرفت به عتبات کمک ۲۲۰ میلیون تومانی مردم جیرفت به عتبات

کمک ۲۲۰ میلیون تومانی مردم جیرفت به عتبات

امام جمعه جیرفت از کمک ۲۲۰ میلیون تومانی مردم جیرفت برای بازسازی عتبات عالیات خبر داد و گفت: در مجموع برای بازسازی عتبات عالیات و ترفیع گنبد امام حسین (ع)، ۶۳ خشت طلا از سوی اصناف، بازاریان و مردم جیرفت اهدا شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از تسنيم، حجت‌‌الاسلام اصغر عسكري در خطبه‌هاي نماز عيد سعيد فطر اين شهرستان، اظهار كرد: يكي از اركان بسيار مهمي كه همه بندگان الهي بايد به آن توجه جدي داشته باشند، حفظ دستاوردهاي ماه مبارك رمضان است.
وي افزود: مسلمانان بايد از عبادات و شب زنده داري‌ها، توبه و استغفارها و انفاقات خود مراقبت كنند و اجازه ندهند اين دستاوردهاي بزرگ از بين بروند.
امام جمعه جيرفت با اشاره به حديثي از پيامبر اكرم (ص) مبني بر اينكه «‌اي مومنان و بندگان خدا فرمان و دستور خدا را اجرا كنيد و اعمال خود را باطل نكنيد»، گفت: امام رضا (ع) نيز درباره دستاوردهاي ماه رمضان مي‌فرمايند «كم‌ترين دستاورد براي مردان و زنان روزه دار در ماه رمضان، اين است كه فرشته‌اي در آخر ماه ندا مي‌دهد مژده‌اي بندگان خدا كه گناهان گذشته شما آمرزيده شد، گذشته‌ها گذشت، دقت كنيد در آينده چه كار خواهيد كرد».
حجت‌الاسلام عسكري با اشاره به شدت گرماي تابستان امسال، افزود: لازم است كه مردم در مصرف برق صرفه جويي كرده و به اندازه نياز مصرف كنند تا همه مردم بتوانند از اين نعمت الهي استفاده كنند.
وي افزود: البته تدابيري درباره افزايش توليد برق در جنوب در راه است كه در يكي دو ماه آينده بخش عظيمي از اين مشكلات حل خواهد شد.
امام جمعه جيرفت با تقدير از كمك‌هاي مردم براي بازسازي عتبات عاليات و ترفيع گنبد امام حسين (ع)، بيان كرد: ۶۳ و نيم خشت طلا از طرف اصناف و بازاريان و مردم جيرفت و در مجموع ۲۲۰ ميليون تومان براي اين امر خير جمع‌آوري شده است.
وي با بيان اينكه مردم بايد در بحث اهداي خون هم براي سلامت جسم و هم براي اهداي زندگي به ديگران اقدام كنند، خاطرنشان كرد: جيرفت رتبه دوم مصرف خون در استان كرمان را دارد و بايد مردم اين شهرستان در بحث اهداي خون پيش قدم باشند.




نظرات کاربران