ارائه خدمات مناسب به کاروان‌های جانبازان در حج ۹۳ ارائه خدمات مناسب به کاروان‌های جانبازان در حج ۹۳ ارائه خدمات مناسب به کاروان‌های جانبازان در حج ۹۳ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ارائه خدمات مناسب به کاروان‌های جانبازان در حج ۹۳ ارائه خدمات مناسب به کاروان‌های جانبازان در حج ۹۳ ارائه خدمات مناسب به کاروان‌های جانبازان در حج ۹۳ ارائه خدمات مناسب به کاروان‌های جانبازان در حج ۹۳ ارائه خدمات مناسب به کاروان‌های جانبازان در حج ۹۳

ارائه خدمات مناسب به کاروان‌های جانبازان در حج ۹۳

ارائه خدمات مناسب به کاروان‌های ویژه جانبازان در حج تمتع سال ۹۳ بررسی شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام موذني معاون فرهنگي و امور اجتماعي بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: جلسه بررسي ارائه خدمات مناسب به كاروان‌هاي ويژه جانبازان در حج تمتع سال ۹۳ تشكيل شد.
معاون فرهنگي و امور اجتماعي بنياد شهيد و امور ايثارگران با اشاره به كاروان‌هاي ويژه جانبازان، اظهار داشت: توجه و رسيدگي به امور فرهنگي-بهداشتي و رفاهي جانبازان با معلوليت خاص بايد مورد توجهد عوامل حج تمتع باشد.
موذني با تاكيد بر توجه و رسيدگي به جانبازان عزيز، خاطرنشان كرد: جانبازان كاروان ويژه عازم به سفر حج تمتع، سفيران ايران در مراسم حج تمتع سال ۹۳ محسوب مي‌شوند.
معاون فرهنگي بنياد شهيد ديگر مصوبات را افزايش ظرفيت ساختمان مدينه كاروان جانبازان و همچنين ساخت و ساز و تجهيز سرويس مناسب براي جانبازان در مني و عرفات عنوان كرد.
گفتني است با دستور نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني، اتوبوس‌هاي مناسب جانبازان با طراحي جديد در اختيار كاروان جانبازان قرار گرفته است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران