کمک‌های نیکوکاران در فارس و قاین به بازسازی عتبات کمک‌های نیکوکاران در فارس و قاین به بازسازی عتبات کمک‌های نیکوکاران در فارس و قاین به بازسازی عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کمک‌های نیکوکاران در فارس و قاین به بازسازی عتبات کمک‌های نیکوکاران در فارس و قاین به بازسازی عتبات کمک‌های نیکوکاران در فارس و قاین به بازسازی عتبات کمک‌های نیکوکاران در فارس و قاین به بازسازی عتبات کمک‌های نیکوکاران در فارس و قاین به بازسازی عتبات

کمک‌های نیکوکاران در فارس و قاین به بازسازی عتبات

نیکوکاران در استان فارس و شهرستان قاین ۳۵۰ میلیون ریال به بازسازی عتبات و توسعه و احداث مسجد در ایران کمک کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از واحد مركزي خبر، در استان فارس خيران ۳ قطعه زمين به مساحت ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع به ارزش ۳۰۰ ميليون ريال براي توسعه و احداث مسجد و حسينيه وقف كردند.
در شهرستان قاين خراسان جنوبي نيز نيكوكاران يك تخته فرش ۶ مترمربعي دستباف به عتبات عاليات اهدا كردند.
رئيس ستاد عتبات عاليات قاين گفت: ارزش اين فرش حدود ۵۰ ميليون ريال است كه درآمد فروش آن براي بازسازي عتبات عاليات اهدا شد.
آقاي شرافتي راد با اشاره به اينكه اين تخته فرش با همكاري ۳ نفر از مردم قاين بافته شد افزود: از آغاز امسال ۸تخته فرش به متراژ ۴۸ متر مربع به ارزش ۴۸۰ ميليون ريال توسط مردم اين شهر براي اهدا به عتبات عاليات بافته شده است.
وي گفت: هم اكنون ۴۰۰ بانوي نيكوكار قاين در ۱۹ كارگاه فرش بافي براي عتبات عاليات فرش مي‌بافند. رئيس ستاد عتبات عاليات قاين افزود: همچنين دو نفر از بانوان اين شهر مقداري طلا به ارزش ۵۰ ميليون ريال را براي بازسازي اهدا كردند.




نظرات کاربران