موسم عمره رمضان تقریبا خالی از ویروس کرونا بود موسم عمره رمضان تقریبا خالی از ویروس کرونا بود موسم عمره رمضان تقریبا خالی از ویروس کرونا بود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
موسم عمره رمضان تقریبا خالی از ویروس کرونا بود موسم عمره رمضان تقریبا خالی از ویروس کرونا بود موسم عمره رمضان تقریبا خالی از ویروس کرونا بود موسم عمره رمضان تقریبا خالی از ویروس کرونا بود موسم عمره رمضان تقریبا خالی از ویروس کرونا بود

موسم عمره رمضان تقریبا خالی از ویروس کرونا بود

مقامات سعودی اعلام کردند موسم عمره رمضان تقریبا از وجود ویروس کرونا خالی بود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، عربستان از كشف ۱۰ مورد مبتلا به ويروس كرونا در خلال ماه مبارك رمضان و تعطيلات عيد فطر خبر داد، اين در حالي است كه اين نگراني وجود داشت كه سرازير شدن عمره گزاران در اين زمان احتمال شيوع ويروس كرونا درسطح گسترده را داشته باشد.
به نوشته رويترز، وزارت بهداشت عربستان هشدارهاي مخصوص درباره حالتهاي قطعي ابتلا به ويروس را تنها در پايان هر روز اعلام مي‌كند.
طي ماه‌هاي آوريل و مي‌ صدها نفر در عربستان به ويروس كرونا مبتلا شدند كه اين مساله نگراني‌ها را درباره شيوع اين ويروس در خلال موسم عمره رمضان و موسم حج آتي در اكتبر به وجود آورده بود.
بر اساس اين گزارش، بيش از ۴۰ درصد مبتلايان به ويروس كرونا در عربستان، جان باخته اند.
از سال ۲۰۱۲، براي اولين بار عربستان از مرگ ۲۹۸ مورد ابتلا به ويروس كرونا و ۷۲۱ مورد ابتلا به اين ويروس خبر داد.
طي سالهاي ۲۰۱۳ و ۳۰۱۴، اين بيماري در آوريل و مي‌شيوع پيدا كرد، اما پس از اين دو ماه شاهد كاهش در ابتلا به اين ويروس در برخي موارد بوديم.




نظرات کاربران