اعلام اولویت‌های عمره ۹۴-۹۳ از اوایل شهریور ماه اعلام اولویت‌های عمره ۹۴-۹۳ از اوایل شهریور ماه اعلام اولویت‌های عمره ۹۴-۹۳ از اوایل شهریور ماه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعلام اولویت‌های عمره ۹۴-۹۳ از اوایل شهریور ماه اعلام اولویت‌های عمره ۹۴-۹۳ از اوایل شهریور ماه اعلام اولویت‌های عمره ۹۴-۹۳ از اوایل شهریور ماه اعلام اولویت‌های عمره ۹۴-۹۳ از اوایل شهریور ماه اعلام اولویت‌های عمره ۹۴-۹۳ از اوایل شهریور ماه

اعلام اولویت‌های عمره ۹۴-۹۳ از اوایل شهریور ماه

رئیس سازمان حج و زیارت از اعلام اولویت‌های عمره ۹۴-۹۳ از اوایل شهریورماه خبر داد و گفت: از ویژگی‌های عمره سال ۹۴-۹۳، ثبت‌نام اینترنتی است که برای اولین بار در سازمان حج و زیارت اتفاق می‌افتد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از تسنيم، سعيد اوحدي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه اولويت‌هاي عمره امسال چه زماني اعلام مي‌شود اظهار داشت: انشالله تلاش ما بر اين است كه تا آخر همين ماه شوال و اوايل شهريورماه اولويت‌هاي عمره ۹۴-۹۳ را حتما اعلام كنيم و اين يك امتياز بزرگ محسوب مي‌شود.
وي اضافه كرد: به هر حال برداشت ما اين است كه وقتي ما اسم زائر را داريم و زائر از ۵ سال پيش ثبت‌نام كرده است، روحاني كاروان مشخص است و سهميه دفاتر خدمات زيارتي را داريم، هيچ دليلي ندارد كه ما مردم را تا آخرين لحظه منتظر بگذاريم.
رئيس سازمان حج وزيارت تصريح كرد: از ويژگي‌هاي عمره سال ۹۴-۹۳، ثبت‌نام اينترنتي است كه براي اولين بار در سازمان حج و زيارت اتفاق مي‌افتد و زائران مي‌توانند از محل كار يا منزل‌شان به كمك اينترنت براي ثبت‌نام اقدام كنند و ديگر نيازي به صف‌كشيدن جلوي دفاتر زيارتي نيست.
اوحدي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه آيا اعزام‌ها دهه اول صفر انجام خواهد شد يا خير خاطرنشان كرد: اعزام عمره دهه اول صفر است و تلاش ما اين است كه در همين سفر حج تمتع با وزير حج عربستان اين موضوع را قطعي كنيم تا اعزام‌ها دهه اول صفر اتفاق بيافتد.
وي همچنين در باره حج تمتع نيز يادآور شد: در اين حوزه نيز طوري برنامه ريختيم كه برنامه‌ريزي حج سال بعد را قبل از موسم حج امسال ببنديم، اين به منزله اين است كه شايد ۵ ماه نسبت به سنوات گذشته در زمينه حج تمتع جلو باشيم.




نظرات کاربران