اعزام بیش از ۶ میلیون عمره گزار به عربستان اعزام بیش از ۶ میلیون عمره گزار به عربستان اعزام بیش از ۶ میلیون عمره گزار به عربستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام بیش از ۶ میلیون عمره گزار به عربستان اعزام بیش از ۶ میلیون عمره گزار به عربستان اعزام بیش از ۶ میلیون عمره گزار به عربستان اعزام بیش از ۶ میلیون عمره گزار به عربستان اعزام بیش از ۶ میلیون عمره گزار به عربستان

اعزام بیش از ۶ میلیون عمره گزار به عربستان

در موسم عمره جاری، بیش از شش میلیون عمره گزار از کشورهای اسلامی به سرزمین وحی اعزام شدند که هم‌اینک تنها چهل هزار عمره‌ گزار همچنان در عربستان به سر می‌برند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از روزنامه سعودي عكاظ، رئيس اداره وزارت حج عربستان در مدينه منوره گفت: بيش از شش ميليون و ۵۰ هزار عمره گزار از ابتداي موسم عمره وارد عربستان شدند و مناسك عمره را به جا آوردند. تنها چهل هزار نفر بيشتر باقي نمانده اند كه آنها هم طي روزهاي آينده از عربستان خارج خواهند شد تا موسم عمره هم با خروج آنها رسما به پايان برسد.
به گفته وي، آمادگي‌ها براي موسم حج از همان روز نخست كاري پس از عيد فطر با برگزاري چندين كارگاه عملي و نشست‌هاي هماهنگي آغاز شده است و كار انجام مصاحبه با افرادي كه براي انجام شغل‌هاي موسمي ثبت نام كرده اند، آغاز كرده ايم.
اين مقام حج عربستان گفت: اداره حج و عمره و زيارت در امارت مدينه منوره وظايف هماهنگي ميان طرفهاي ذيربط در حج را براي تحقق اهداف مورد نظر برعهده دارد. كميته اسكان مدينه منوره با همكاري وزارت حج به طور گسترده تلاش مي‌كند.
وي اظهار داشت: اماكن اسكان مجاز براي اسكان ۶۰ درصد حجاج كافي است؛ اما صدور مجوزهاي اسكان همچنان ادامه دارد.


| شناسه مطلب: 47040




عمره مفرده آمار



نظرات کاربران