مجموعه هتل ها و مسکن های مکه و مدینه آماده پذیرائی از زائران تمتع است مجموعه هتل ها و مسکن های مکه و مدینه آماده پذیرائی از زائران تمتع است مجموعه هتل ها و مسکن های مکه و مدینه آماده پذیرائی از زائران تمتع است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مجموعه هتل ها و مسکن های مکه و مدینه آماده پذیرائی از زائران تمتع است مجموعه هتل ها و مسکن های مکه و مدینه آماده پذیرائی از زائران تمتع است مجموعه هتل ها و مسکن های مکه و مدینه آماده پذیرائی از زائران تمتع است مجموعه هتل ها و مسکن های مکه و مدینه آماده پذیرائی از زائران تمتع است مجموعه هتل ها و مسکن های مکه و مدینه آماده پذیرائی از زائران تمتع است

مجموعه هتل ها و مسکن های مکه و مدینه آماده پذیرائی از زائران تمتع است

مدیر ایرانی مجموعه الجزیره مکه مکرمه گفت:با برنامه ریزی های صورت گرفته مجموعه هتل ها و مسکن ها در مکه مکرمه و مدینه منوره آماده پذیرایی و استقبال از زائران ایرانی تمتع است.

به گراش پايگاه اطلاع رساني حج، «احمد مباركي» در جلسه زائران كاروان ۳۵۰۰۲ قم در مسجد الغدير اعلام كرد: بحث تعيين، اجاره و هماهنگي امور براي برگزاري هرچه مطلوب عمليات حج امسال به خوبي پيش مي‌رود.
وي مديران ايراني مجموعه‌هاي هتل‌ها و مسكن‌ها در سرزمين وحي را بازوي مديران كاروان‌ها خواند و تصريح كرد: كليه عوامل اجرايي ايراني مستقر در اين مجموعه‌ها خادمان ضيوف الرحمان هستند و تمام سعي ما بر اين است تا زائران بدون هيچ دغذغه‌اي به انجام مناسك بپردازند.
مدير مجموعه الجزيره مكه مكرمه اظهار داشت: امسال با هماهنگي صورت پذيرفته ۸ كاروان از جمله برخي كاروانهاي قم در اين مجموعه اسكان داده مي‌شوند.
وي از راه اندازي مطب در مجموعه الجزيره خبر داد و گفت: با هماهنگي مركز پزشكي حج و زيارت پزشكان عمومي و متخصص به همراه كادر پرستاري مجرب در اين مجموعه بصورت شبانه روز به ارائه خدمات بهداشتي درماني به زائران مي‌پردازند.
گفتني است مجموعه الجزيره مكه مكرمه در فاصله ۱۳۰۰ متري خانه خدا و روبروي قبرستان ابوطالب (ع) قرار دارد و نزديك‌ترين مجموعه در اختيار ايراني‌ها به خانه خدا است.




نظرات کاربران