حاجی‌ها از سجاده شخصی استفاده کنند حاجی‌ها از سجاده شخصی استفاده کنند حاجی‌ها از سجاده شخصی استفاده کنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حاجی‌ها از سجاده شخصی استفاده کنند حاجی‌ها از سجاده شخصی استفاده کنند حاجی‌ها از سجاده شخصی استفاده کنند حاجی‌ها از سجاده شخصی استفاده کنند حاجی‌ها از سجاده شخصی استفاده کنند

حاجی‌ها از سجاده شخصی استفاده کنند

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عربستان، با اشاره به ضرورت رعایت توصیه بهداشتی از سوی زائران در مکه و مدینه گفت: حجاج در دوران حج، حتما از سجاده شخصی استفاده کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايرنا، «فاضل شيرخاني» با اشاره به شيوع بيماري «ابولا» و «كورونا» در برخي كشور‌ها گفت: حجاج ايراني با توجه به تمهيدات صورت گرفته از سوي سازمان پزشكي حج و زيارت هلال احمر ايران، نگران ابتلا به اين بيماري‌ها را نداشته باشند.
وي با اشاره به وجود بيمارستان‌ها مجهز ايران در مكه و مدينه افزود: اين بيمارستان‌ها از امكانات مناسب َبرخوردارند و تمام كادر درماني دوره‌هاي آموزشي را طي كرده‌اند.
رييس بيمارستان ايران در مكه مكرمه گفت: از حجاج ايراني مي‌خواهيم مسايل بهداشتي را در تمام طول سفر رعايت كنند.
شيرخاني تاكيد كرد: شست وشوي مرتب دست وصورت زائران از بروز بسياري از بيماري‌ها واگيردار در ميان آنان جلوگيري مي‌كند.
وي همچنين از زائران بيت الله الحرام خواست، ۱۰ روز پيش از سفر به مكه و مدينه پياده روي كرده تا آمادگي لازم را براي انجام اعمال حج تمتع پيدا كنند.
شيرخاني، رعايت رژيم غذايي مناسب، نخوردن غذاهاي چرب و نوشابه‌هاي گازدار را از حجاج ايراني خواستار شد.




نظرات کاربران