چرا متولدان جدید از دریافت یارانه محروم شده‌اند؟ چرا متولدان جدید از دریافت یارانه محروم شده‌اند؟ چرا متولدان جدید از دریافت یارانه محروم شده‌اند؟ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
چرا متولدان جدید از دریافت یارانه محروم شده‌اند؟ چرا متولدان جدید از دریافت یارانه محروم شده‌اند؟ چرا متولدان جدید از دریافت یارانه محروم شده‌اند؟ چرا متولدان جدید از دریافت یارانه محروم شده‌اند؟ چرا متولدان جدید از دریافت یارانه محروم شده‌اند؟

چرا متولدان جدید از دریافت یارانه محروم شده‌اند؟

با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت جوان گرایی ایران و افزایش جمعیت خانواده‌های ایرانی، جا دارد مسئولین نسبت به تشویق خانواده‌ها به ویژه زوج‌های جوان اقداماتی شایسته به کار گیرند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، محمد باقر نوبخت معاون نظارت و برنامه‌ريزي رئيس جمهوري در حاشيه گردهمايي روساي بيمارستان‌هاي كشور در پاسخ به سئوالي مبني بر اينكه چرا متولدان جديد از دريافت يارانه محروم شده‌اند، گفت: اين موضوع را تكذيب مي‌كنم، آنچه كه اتفاق افتاده اين است كه ما در ارديبهشت‌ اطلاعات خانوار‌ها را جمع‌آوري كرديم تا به آن‌ها يارانه بپردازيم اما بعد از آن تاريخ عده‌اي متولد شده و عده‌اي فوت كرده‌اند كه به دليل درج نشدن اطلاعات آن‌ها در پايگاه فعلاً يارانه به متولدان جديد تعلق نگرفته است. اطلاعات مربوط به خانوار‌ها بايد بروز شود تا بتوانيم به متولدان جديد نيز يارانه پرداخت كنيم.
گفتني است با توجه به بيانات رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت جوان گرايي ايران و افزايش جمعيت خانواده‌هاي ايراني، جا دارد مسئولين نسبت به تشويق خانواده‌ها به ويژه زوج‌هاي جوان اقداماتي شايسته به كار گيرند.
شايان ذكر است، مديركل دفتر اطلاعات آمار جمعيتي سازمان ثبت‌احوال با بيان اينكه در سال ۹۲ تعداد يك ميليون و ۴۷۱ هزار و ۸۳۴ واقعه ولادت به ثبت رسيده است، گفت: براين اساس نرخ ‌ حاصل از ثبت ولادت در كشور ۱۹. ۱ هزار است.
محزون در مورد استان‌هايي كه بيشترين و كمترين نرخ تولد را در كشور داشته‌اند، اظهار كرد: استان‌هاي سيستان و بلوچستان و هرمزگان به ترتيب ۳۵. ۹، ۲۵. ۴ و ۲۳. ۶ در هزار بيشترين و استان‌هاي گيلان و مازندران و تهران به ترتيب با ۱۳، ۱۴. ۴ و ۱۴. ۹ در هزار كمترين نرخ ثبت ولادت را به خود اختصاص داده‌اند. منبع:فارس


| شناسه مطلب: 47172




جمعيت خانواده



نظرات کاربران