طرح مودت ویژه زائران تحصیلکرده اجرا می‌شود طرح مودت ویژه زائران تحصیلکرده اجرا می‌شود طرح مودت ویژه زائران تحصیلکرده اجرا می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
طرح مودت ویژه زائران تحصیلکرده اجرا می‌شود طرح مودت ویژه زائران تحصیلکرده اجرا می‌شود طرح مودت ویژه زائران تحصیلکرده اجرا می‌شود طرح مودت ویژه زائران تحصیلکرده اجرا می‌شود طرح مودت ویژه زائران تحصیلکرده اجرا می‌شود

طرح مودت ویژه زائران تحصیلکرده اجرا می‌شود

یکی از مدیران موفق کاروان حج در استان مرکزی از اجرای طرحی با عنوان مودت برای زائران تحصیلکرده خبر داد که افزون بر دوره‌های آموزشی عمومی به صورت ویژه برگزار می‌شود.

حميدرضا كريمي از مديران موفق يكي از كاروانهاي حج در استان مركزي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج با اشاره به در پيش بودن موسم حج ۹۳، بر آموزش صحيح زائران و تبيين بايدها و نبايدهاي اين سفر تأكيد كرد.
وي با بيان اينكه قشرهاي مختلف زائران اعم از با سواد و بي سواد، زن و مرد، روستايي و شهري خود را براي سفر معنوي حج آماده مي‌كنند، آموزش احكام و مناسك حج را با توجه به طيف‌هاي مختلف ضروري دانست.
اين مدير موفق كاروان حج تصريح كرد: زائران بايد مسائل مرتبط با حج را به خوبي فرا بگيرند كه در اين زمينه استفاده از بروشورها و وسايل كمك آموزشي، ماكت و تمرين عملي نقش بسيار مؤثري خواهد داشت.
وي در ادامه از اجراي طرحي با عنوان مودت براي زائران تحصيلكرده خبر داد كه افزون بر دوره‌هاي آموزشي عمومي به صورت ويژه براي اين افراد برگزار و طي آن آموزشهاي خاصي داده مي‌شود.
كريمي همچنين با بيان اينكه براي خانم‌ها هم جلسات مختلف و ويژه را برگزار مي‌كنيم، از زائران خواست با حضور مستمر در اين جلسات آموزشي، اعمال و مناسك حج را به خوبي فرا بگيرند تا مشكلي براي آنان پيش نيايد.
وي پس از تقسيم دوره‌هاي آموزشي به قبل، حين و بعد سفر از مديران كاروانها نيز خواست كه به بعد آموزشي قبل سفر كه در ايران انجام مي‌شود بيشتر بها دهند و آموزشها را هرچه پربارتر و بهتر به زائران ارائه كنند.




نظرات کاربران