برگزاری همایش آموزشی بانوان حج گزار در خوزستان برگزاری همایش آموزشی بانوان حج گزار در خوزستان برگزاری همایش آموزشی بانوان حج گزار در خوزستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری همایش آموزشی بانوان حج گزار در خوزستان برگزاری همایش آموزشی بانوان حج گزار در خوزستان برگزاری همایش آموزشی بانوان حج گزار در خوزستان برگزاری همایش آموزشی بانوان حج گزار در خوزستان برگزاری همایش آموزشی بانوان حج گزار در خوزستان

برگزاری همایش آموزشی بانوان حج گزار در خوزستان

همایش آموزشی بانوان حج گزار خوزستان در محل مصلی نماز جمعه اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، اين همايش كه با حضور بانوان حج گزار كاروانها برگزار شد ابتدا پزشك متخصص بانوان مسائل مرتبط با حج بانوان در شهرهاي مكه و مدينه و مشاعر را تشريح كرد و گفت: بانوان محترم با رعايت سفارشات لازم مقدمات انجام حجي راحت و بدون استرس را فراهم آورند.
سپس در ادامه مراسم يكي از معينه‌هاي كاروانها نيز مسائل و احكام شرعي خاص بانوان در مدينه منوره و مكه مكرمه و مشاعر مقدسه را تشريح كرد و گفت: بانوان محترم با رعايت مسائل و احكام شرعي و اطلاع از آنها و همچنين با كمك معينه‌ها و روحانيون محترم كاروانها ميتوانند با خيالي آسوده به انجام اعمال خود بپردازند.
در ادامه مراسم نيز حجت‌الاسلام و المسليمن حاج سيدابوالحسن حسن زاده مسئول بعثه مقام معظم رهبري منطقه خوزستان مطالبي در ارتباط با فلسفه و اهميت حج و همچنين اهميت رعايت مسائل شرعي و احكام و مناسك و انجام اعمال بيان كرد.
لازم به ذكر است كه اين همايش در حاشيه جلسات آموزشي متمركز حجاج اهوازي برگزار شد. جلسات متمركز حجاج از روز شنبه ۲۵ مردادماه به مدت ۳ روز به زبان فارسي و از ۲۷ مردادماه نيز به مدت ۳ روز به زبان عربي در مصلي نماز جمعه اهواز برگزار شد.




نظرات کاربران