تاکیدسرپرست حجاج برضرورت خدمتگذاری بیشتربه زائران تاکیدسرپرست حجاج برضرورت خدمتگذاری بیشتربه زائران تاکیدسرپرست حجاج برضرورت خدمتگذاری بیشتربه زائران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاکیدسرپرست حجاج برضرورت خدمتگذاری بیشتربه زائران تاکیدسرپرست حجاج برضرورت خدمتگذاری بیشتربه زائران تاکیدسرپرست حجاج برضرورت خدمتگذاری بیشتربه زائران تاکیدسرپرست حجاج برضرورت خدمتگذاری بیشتربه زائران تاکیدسرپرست حجاج برضرورت خدمتگذاری بیشتربه زائران

تاکیدسرپرست حجاج برضرورت خدمتگذاری بیشتربه زائران

نماینده ولی فقیه وسرپرست حجاج ایرانی روز یکشنبه در همایش نظارت و بازرسی حج تمتع ۹۳ از نیروهای حوزه نظارت و بازرسی حج خواست با دقت و تامل و بصیرت کامل در دو حوزه «فرآیند اجرای صحیح عملیات حج» و «اجرای صحیح سیاست ها» بر حسن اجرای برنامه‌های حج ۹۳ نظارت کنند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام المسلمين سيد علي قاضي عسكر وظيفه اصلي تمامي كارگزاران حج و زيارت را دفاع از حقوق زائران به عنوان «حق الناس» دانست و گفت: به هر نسبت از خدمتگذراي به مردم كاسته شود در پيشگاه خداوند مسئول خواهيم بود.
وي افزود: سياست ما در حوزه نظارت و بازرسي مچ گيري نيست. اگر اشكالي در امور ديده شد بايد سريع برطرف شود.
سرپرست حجاج ايراني با تاكيد بر ضرورت حفظ حرمت اشخاص، كارگزاران حوزه نظارت و بازرسي حج را «امين مسئولان حج و مردم» دانست و خواستار مشاركت فعال مجموعه ياوران حجاج، شوراي فرهنگي و بازرسان افتخاري در امر نظارت و بازرسي شد.
وي افزود: كارگزاران حوزه نظارت و بازرسي حج و زيارت وظيفه دارند با دقت، سرعت عمل و اخلاص از يك سو «حق الناس» را رعايت كنند و از سوي ديگر با مراقبت و نظارت بر عملكرد مجموعه و حسن انجام وظايف محوله، در هرچه باشكوه‌تر برگزار شدن حج تلاش كنند.
نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني باتاكيد بر ضرورت واكنش سريع براي برطرف كردن نقايص در چرخه علميات حج، ابراز اميدواري كرد با تكميل و شفاف سازي كليه سياست‌ها در حوزه‌هاي اجرايي وبازنگري در آن سياست‌ها براي اجرا ابلاغ شود.
وي افزود: درتصويب سياست‌ها نبايد منافع اشخاص لحاظ شود بلكه لازم است با توجه به واقعيت‌ها و حقايق موجود در عمل سياست‌ها تدوين و تصويب گردد.
سرپرست حجاج ايراني در پايان ابراز اميدواري كرد با توجه به شرايط حساس منطقه اي، كارگزاران حج و زيارت بتوانند با بصيرت و اگاهي كامل، ماموريت‌هاي محوله در برگزاري هر چه باشكوه ترِ مراسم حج را انجام دهند.
خاطر نشان مي‌سازد با توجه به نزديك بودن هفته حج همايش‌هاي مختلفي در بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج وزيارت براي بررسي و مرور آخرين مراحل آماده سازي برنامه‌هاي مختلف اجرايي و فرهنگي حج تمتع ۹۳ برگزار مي‌شود و برنامه‌هاي فرهنگي متنوعي از سوي بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت براي هفته حج در نظر گرفته شده است.


| شناسه مطلب: 47329




قاضي عسكر



نظرات کاربران