معاون ظریف سفر حجاج را تسهیل کرد معاون ظریف سفر حجاج را تسهیل کرد معاون ظریف سفر حجاج را تسهیل کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معاون ظریف سفر حجاج را تسهیل کرد معاون ظریف سفر حجاج را تسهیل کرد معاون ظریف سفر حجاج را تسهیل کرد معاون ظریف سفر حجاج را تسهیل کرد معاون ظریف سفر حجاج را تسهیل کرد

معاون ظریف سفر حجاج را تسهیل کرد

گشایش صفحه جدیدی در روند مناسبات سیاسی تهران- ریاض و دیدار وزیران خارجه دو کشور در ملاقات امیرعبداللهیان با فیصل در جده مورد تاکید دوطرف قرار گرفت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايسنا، حسين اميرعبداللهيان معاون عربي و آفريقاي وزارت امور خارجه كه روز دوشنبه به عربستان سفر كرده است، سه‌شنبه با سعود الفيصل وزير خارجه اين كشور در جده ديدار و گفت‌وگو كرد.
در اين ديدار دو طرف درباره مسائل دوجانبه، منطقه‌اي به ويژه اوضاع جاري در منطقه و تهديداتي كه امت اسلامي با آن مواجه است از جمله تجاوزهاي وحشيانه رژيم صهيونيستي به مردم مظلوم فلسطين در غزه گفت‌وگو كردند.
بنابراين گزارش همچنين فرآيند اقدامات تروريستي و افراط گرايي در سطح منطقه كه با استفاده ابزاري از دين به منظور مشوه كردن چهره رحماني اسلام از سوي گروه‌هاي افراطي صورت گرفته است در اين ديدار بررسي و بر اهميت برقراري ثبات و امنيت منطقه‌اي تاكيد شد.
به گزارش ايسنا، دوطرف در اين ديدار بر ضرورت گشايش صفحه جديدي در روند مناسبات سياسي دو كشور و ديدار وزيران خارجه دو كشور در رياض و تهران تاكيد كردند. همچنين در اين ديدار با توجه به آغاز انتقال حجاج به سرزمين وحي بر برگزاري حجي با شكوه در سال جاري تاكيد شد.




نظرات کاربران