امیرعبداللهیان: همه اقدامات لازم برای حجی مطلوب فراهم شده است امیرعبداللهیان: همه اقدامات لازم برای حجی مطلوب فراهم شده است امیرعبداللهیان: همه اقدامات لازم برای حجی مطلوب فراهم شده است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امیرعبداللهیان: همه اقدامات لازم برای حجی مطلوب فراهم شده است امیرعبداللهیان: همه اقدامات لازم برای حجی مطلوب فراهم شده است امیرعبداللهیان: همه اقدامات لازم برای حجی مطلوب فراهم شده است امیرعبداللهیان: همه اقدامات لازم برای حجی مطلوب فراهم شده است امیرعبداللهیان: همه اقدامات لازم برای حجی مطلوب فراهم شده است

امیرعبداللهیان: همه اقدامات لازم برای حجی مطلوب فراهم شده است

معاون عربی و آفریقای وزیر امورخارجه با تاکید بر اینکه امسال زوار ایرانی حجی خوب ومطلوب خواهند داشت گفت: همه ترتیبات در این باره فراهم شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از واحد مركزي خبر، حسين امير عبداللهيان چهارشنبه با حضور در بعثه حجاج ايراني در مكه مكرمه با رضايي نماينده اعزامي سازمان حج و زيارت ديدار و در جريان آخرين اقدامات و هماهنگي‌هاي شايسته براي حج امسال قرار گرفت.
وي گفت: بر اساس مذاكرات مهم و سازنده با امير سعود الفيصل و دستورات وي اطمينان داريم امسال حجي با شكوه و درشان جهان اسلام شاهد خواهيم بود.
معاون وزير امور خارجه گفت: با ارشادات و توصيه‌هاي حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسگر نماينده مقام معظم رهبري در امور حج و تلاشهاي آقاي اوحدي رئيس سازمان حج و زيارت ترتيبات لازم براي برگزاري حج تمتع به خوبي فراهم شده است.
وي با قدرداني از اقدامات سفارت عربستان سعودي در تهران و سركنسولگري اين كشور در مشهد مقدس براي تسهيل رودايد زوار ايراني افزود: مقامات عربستان سعودي تدابير ويژه‌اي براي جلوگيري از انتقال ويروس ابولا در ايام حج انديشيده‌اند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران