پیام امام جمعه و استاندار خراسان جنوبی به زائران پیام امام جمعه و استاندار خراسان جنوبی به زائران پیام امام جمعه و استاندار خراسان جنوبی به زائران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیام امام جمعه و استاندار خراسان جنوبی به زائران پیام امام جمعه و استاندار خراسان جنوبی به زائران پیام امام جمعه و استاندار خراسان جنوبی به زائران پیام امام جمعه و استاندار خراسان جنوبی به زائران پیام امام جمعه و استاندار خراسان جنوبی به زائران

پیام امام جمعه و استاندار خراسان جنوبی به زائران

همزمان با آغاز هفته حج، پیام‌های جداگانه‌ای از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان بیرجند و استاندار خراسان جنوبی به زائران این استان صادر شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج،‌ همزمان با آغاز هفته حج، پيام‌هاي جداگانه‌اي از سوي حجت‌الاسلام والمسلمين علي رضايي، قائم مقام نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرستان بيرجند و استاندار خراسان جنوبي به زائران اين استان صادر شد. در پيام اماجمعه بيرجند آمده است: اينك كه بزرگترين همايش جهان اسلام و پرشكوه‌ترين فريضه الهي رقم مي‌خورد و شما پس از سالها انتظار، توفيق زيارت بيت الله الحرام، حرم شريف نبوي و ائمه بقيع (عليهم السلام) را يافته ايد با اغتنام اين فرصت ارزنده با الهام از انديشه‌هاي والا و ماندگار احياگر حج ابراهيمي امام راحل (ره) و بهره گيري از رهنمودهاي ارزشمند رهبر عزيز انقلاب اسلامي، مقام عظماي ولايت حضرت آيت الله خامنه اي تمام سعي و تلاش خود را بنمائيد كه با بصيرت و معرفت سفر عاشقانه حج را آغاز و با محبت به رسول الله (ص) و خاندان گرامي او آن را به پايان برده و با روحي سرشار از معنويت و عشق به خدا و اهل بيت به ايران اسلامي بازگرديد. بي شك شما ضيوف الرحمن علاوه بر دستيابي به منافع و بركات حج در اين سفر معنوي توفيق زيارت مرقد نوراني رسول الله (ص) در مدينه را نيز يافته و فيض حضور درمحضر پيامبر (ص) و ائمه بقيع (عليهم السلام) را درك مي‌كنيد. اميد است با حفظ ارزشهاي اخلاقي و رعايت آداب اين سفر الهي به عنوان سفيران نظام مقدس جمهوري اسلام زنگار دل را با زمزم زلال توحيد زدوده و با حضرت دوست تجديد ميثاق كنيد و در اين برهه از زمان كه دشمنان اسلام با دسيسه‌هاي شيطاني به دنبال ايجاد تفرقه بين مسلمانان هستند باتوجه به شعار حج سال جاري اتحاد و يكپارچگي را سرلوحه برنامه‌هاي خود قرار داده چرا كه مناسك عظيم حج قبل از هر چيز ديگر يك مراسم پرشكوه عبادي با يك روح جمعي است و آهنگ وحدت طلبانه اي را به سوي محوري واحد دارد. فرا رسيدن اول ذيقعده و آغاز هفته حج را به همه شما زائرين بيت الله الحرام حرم شريف نبوي و همه كارگزاران حج وزيارت تبريك عرض مي‌نمايم. و از پروردگار متعال حجي مقبول و سعي مشكور براي شما عزيزان مسئلت دارم.
در پيام استاندار خراسان جنوبي به مناسبت هفته حج آمده است: حج كانون وحدت و اتحاد اسلامي و دعوت به حج، دعوت به توحيد قواست. حج، چشمه جوشان و زلالي است كه جويندگان حق و فضيلت، اگر خود را درآن شستشو دهند همچون روزي كه از مادر متولد گرديده اند از گناه پاك و پاكيزه مي‌شوند.
حج فريضه اي است مهم و داراي ابعاد و ويژگيهاي گوناگون فردي، اجتماعي، سياسي، فرهنگي، مذهبي و اقتصادي كه اگر به اين ابعاد توجه كنيد و با آگاهي و بصيرت در اين راه قدم بگذاريد به يقين دست آوردهاي فراواني براي شما و كشور عزيزمان در پي خواهد داشت.
زائرين عزيز استان خراسان جنوبي، اينك كه توفيق زيارت بيت الله الحرام، حرم شريف نبوي و قبور ائمه معصومين عليهم السلام نصيبتان گرديده مغتنم است از اين فرصت به نحو مطلوب بهره برده و با بهره گيري از فضاي ملكوتي حج، خود را براي حركتي هماهنگ و مخلصانه در راه كسب عزت و استقلال و تلاش براي تحولي اساسي در استان مهيا نماييد.
ميهمانان حرم امن الهي! اكنون كه مسلمانان مظلوم غزه تحت آماج حملات ناجوانمردانه رژيم منحوس واشغالگر صهيونيست فرياد آزادي و برائت از مشركين سرمي دهند و خداوند مزد مقاومت خالصانه آنان را عنايت نمود انتظار مي‌رود در كنگره عظيم ميليوني حج، نداي اتحاد مسلمانان را به گوش مستكبرين رسانده و نويد آزادي قدس شريف و پيروزي مردم سرافراز فلسطين را بشارت دهيد.
اينجانب به مناسبت هفته حج و تقارن مبارك آن با هفته دولت، اين توفيق عظيم را به شما زائرين عزيز و خادمان شما در حج وزيارت و بعثه مقام معظم رهبري تبريك گفته و برايتان حجي مقبول همراه با سلامت جسم و جان و ذخيره سرشار معنوي مسئلت مي‌نمايم. ما را از دعاي خيرتان محروم نفرماييد.




نظرات کاربران