دیدار با کوچک‌ترین زائر تمتع ۹۳ +عکس دیدار با کوچک‌ترین زائر تمتع ۹۳ +عکس دیدار با کوچک‌ترین زائر تمتع ۹۳ +عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار با کوچک‌ترین زائر تمتع ۹۳ +عکس دیدار با کوچک‌ترین زائر تمتع ۹۳ +عکس دیدار با کوچک‌ترین زائر تمتع ۹۳ +عکس دیدار با کوچک‌ترین زائر تمتع ۹۳ +عکس دیدار با کوچک‌ترین زائر تمتع ۹۳ +عکس

دیدار با کوچک‌ترین زائر تمتع ۹۳ +عکس

دختر جلوی پله‌های بالای لابی ایستاده، مقابل رستوران بانوان؛ با چادر سفید و گلدوزی‌شدهِ مخصوص جشن‌های تکلیف دخترانه. ظاهرا منتظر است.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از مدينه منوره،‌ سرپرست حجاج ايراني از پله‌ها بالا مي‌آيد و او را مي‌بيند، لبخندي مي‌زند و از او قول مي‌گيرد كه حتما دعايش كند و هم رهبر انقلاب و هم مردم كشور عزيزمان را و دختر تُندتند چشم مي‌گويد.
بسته هديه هنوز نرسيده و هنگامي‌كه حاج‌آقاي قاضي‌عسكر مي‌گويد بنا بوده كه به شما هديه‌اي بدهيم، عسل خانم يزداني بي‌مكث و سريع جواب مي‌دهد كه هديه نمي‌خواهد، همين‌كه به حج آمده، ‌ بالا‌ترين هديه براي اوست.
مادرش مي‌گويد كه هنگام ثبت‌نام تمتع، عسل چهارماهه بوده و آن‌ها تصميم گرفته‌اند كه هر دو فرزندشان را ثبت‌نام كنند تا هم‌واره با هم به سفرهاي زيارتي بروند. او چنين نيتي را در روز عرفه كرده است و از آن وقت، ۹ سال مي‌گذرد.
او از كاروان ۱۳۰۲۷ شاهين‌شهر و مي‌مه به مدينه‌منوره مشرف شده، همراه پدر، مادر و برادر هفده‌ساله‌اش. كوچك‌ترين زائر ايراني كه متولد ۹ مرداد ۸۴ است و در سال جديد تحصيلي به كلاس چهارم دبستان مهرگان شاهين‌شهر مي‌رود.
عكس / امير حسامي نژاد




نظرات کاربران