پخش زنده اْذان از مدینه منوره پخش زنده اْذان از مدینه منوره پخش زنده اْذان از مدینه منوره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پخش زنده اْذان از مدینه منوره پخش زنده اْذان از مدینه منوره پخش زنده اْذان از مدینه منوره پخش زنده اْذان از مدینه منوره پخش زنده اْذان از مدینه منوره

پخش زنده اْذان از مدینه منوره

با استقرار کادر اعزامی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سرزمین وحی، اذان ظهر و مغرب به صورت زنده از رادیوهای قرآن و معارف پخش می‌شود، همچنین رسانه ملی برنامه‌های مختلفی را در این ایام از شبکه‌های سیما برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج از مدينه منوره، علاوه بر اين در برنامه‌هاي مختلف شبكه‌هاي راديويي نيز آيتم‌هاي متعددي به توليدات مدينه‌منوره اختصاص يافته است.
روضه‌رضوان در شبكه دو، حلقه توسل در شبكه قرآن و باكاروان در شبكه اول كه هر كدام دو‌بار در يك هفته منتشر مي‌شوند، از جمله توليدات تلويزيوني امور حج و زيارت صدا و سيماست.
از جمله واحدهاي ديگر فعال صدا و سيما در مدينه‌منوره بايد به خبرنگاران شبكه خبر و واحد مركزي خبر هم اشاره كرد كه در زمينه اطلاع‌رساني از وضعيت زائران ايران فعاليت مي‌كنند.


| شناسه مطلب: 47779




مدينه حج۹۳ اذان



نظرات کاربران