۵ حاجی خارجی از عربستان اخراج شدند ۵ حاجی خارجی از عربستان اخراج شدند ۵ حاجی خارجی از عربستان اخراج شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
۵ حاجی خارجی از عربستان اخراج شدند ۵ حاجی خارجی از عربستان اخراج شدند ۵ حاجی خارجی از عربستان اخراج شدند ۵ حاجی خارجی از عربستان اخراج شدند ۵ حاجی خارجی از عربستان اخراج شدند

۵ حاجی خارجی از عربستان اخراج شدند

مقامات سعودی در تازه‌ترین گزارش خود درباره آمار حجاج وارد شده به سرزمین وحی، تعداد آنها را بیش از نیم میلیون نفر اعلام کردند و از اخراج ۵ حاجی خارجی خبر دادند.

به گزارش گروه ترجمه پايگاه اطلاع رساني حج، طبق آمار اعلام شده از سوي وزارت حج عربستان در موسم حج امسال، تا پايان روز بيستم ذي القعده، تعداد كل حجاجي كه از كشورهاي مختلف وارد اين كشور شده اند، به بيش از ۵۰۰ هزار نفر رسيده است.
اين گزارش مي‌افزايد، آمار دقيق حجاج وارده شده تا بيستم ذي القعده، ۵۳۵ هزار و ۵۰۷ نفر بوده است كه در روزهاي آينده اين آمار افزايش چشمگير خواهد داشت.
بررسي طرح شهرداري مكه براي موسم حج خبر ديگر اينكه شهرداري مكه مكرمه طرح ويژه موسم حج امسال را بررسي كرد.
همچنين اسامه البار شهردار مكه بر ضرورت پيگيري خدمات مختلف و اجراي طرحهاي نظافت و نظارت بر بازارها و تدابير لازم براي موفقيت آن در موسم حج امسال تاكيد كرد.
اخراج پنج حاجي اداره گذرنامه سعودي هم از بازگردانده شدن پنج نفر از كساني كه براي اداي حج وارد عربستان شده بودند، به كشورهاي خود خبر داد و دليل آن را همراه داشتن مدارك جعلي و دلايل بهداشتي اعلام كرده است.
اين گروه پنج نفر غير ايراني بوده‌اند و تاكنون براي حجاج كشورمان در اين زمينه هيچ مشكلي رخ نداده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران