تعداد زائران ایرانی به مدینه، از مرز ۲۷ هزار نفر گذشت تعداد زائران ایرانی به مدینه، از مرز ۲۷ هزار نفر گذشت تعداد زائران ایرانی به مدینه، از مرز ۲۷ هزار نفر گذشت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تعداد زائران ایرانی به مدینه، از مرز ۲۷ هزار نفر گذشت تعداد زائران ایرانی به مدینه، از مرز ۲۷ هزار نفر گذشت تعداد زائران ایرانی به مدینه، از مرز ۲۷ هزار نفر گذشت تعداد زائران ایرانی به مدینه، از مرز ۲۷ هزار نفر گذشت تعداد زائران ایرانی به مدینه، از مرز ۲۷ هزار نفر گذشت

تعداد زائران ایرانی به مدینه، از مرز ۲۷ هزار نفر گذشت

تعداد زائرانی که تاکنون از جمهوری اسلامی ایران به مدینه‌منوره مشرف شده‌اند به ۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر رسید.

رئيس ستاد مدينه‌منوره ضمن اعلام اين خبر به خبرنگار ما گفت كه از اين تعداد، هزار و ۲۸۳ نفر از اين تعداد تا چهارشنبه وارد اين شهر و همزمان دو هزار و ۲۳۲ نفر از آن خارج شده‌اند. اين زائران شامل ۱۲ هزار و ۷۴۷ نفر مرد و ۱۳ هزار و ۲۴۴ نفر زن هستند.
نصرالله‌ فره‌مند تعداد كل پروازهاي واردشده از ايران به فرودگاه مدينه‌منوره را ۸۴ عدد اعلام كرد و افزود از اين تعداد ۴۳ پرواز متعلق به سعودي، ۲۲ عدد به ماهان و ۱۹ عدد به ايران‌اير بوده است.
هم‌اكنون حدود ۱۴ هزار و پانصد زائر ايراني در مدينه حضور دارند.
اعزام زائران مدينه قبل تا ۳۰ شهريور ماه ادامه دارد و اعزام زائران مدينه بعد نيز از ۲۵ شهريور ماه شروع و تا شش مهر ماه ادامه خواهد داشت.
۵۰ درصد زائران حج امسال مدينه قبل و ۵۰ درصد نيز مدينه بعد هستند و تمام پروازهاي زائران مدينه قبل به فرودگاه مدينه و خروج آنان از فرودگاه جده است و پروازهاي زائران مدينه بعد نيز به فرودگاه جده انجام مي‌شود.




نظرات کاربران