زیارت دوره یکی از کاروان‌های ایرانی در مدینه عکس زیارت دوره یکی از کاروان‌های ایرانی در مدینه عکس زیارت دوره یکی از کاروان‌های ایرانی در مدینه عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زیارت دوره یکی از کاروان‌های ایرانی در مدینه عکس زیارت دوره یکی از کاروان‌های ایرانی در مدینه عکس زیارت دوره یکی از کاروان‌های ایرانی در مدینه عکس زیارت دوره یکی از کاروان‌های ایرانی در مدینه عکس زیارت دوره یکی از کاروان‌های ایرانی در مدینه عکس

زیارت دوره یکی از کاروان‌های ایرانی در مدینه عکس

زائران اعزامی حج ۹۳ کاروان۳۸۰۰۴ از گرگان در مدینه منوره به زیارت دوره رفتند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، در حال حاضر يكي از برنامه‌هاي جنبي زايران ايراني خانه خدا در مكه مكرمه و مدينه مدينه، افزون بر زيارت مسجدالحرام و مسجدالنبي؛ بازديد و زيارت ساير اماكن مقدس در اين شهرهاست.
«‌زيارت اماكن مقدس» مجالي براي تقريب هر چه بيشتر زائرين با حوادث تاريخي صدر اسلام و آشنايي با مكان‌هاي مقدس مكه ومدينه است. زائر از رهگذر اين سفر توشه اي به اندازه تاريخ اجمالي اسلام مي‌اندوزد.
دراين برنامه مساجد سقيا، درع، استراحه، جمعه و منطقه حمراء الاسد وآبيار و… مورد بازديد قرار گرفت.
مسجد شجره، آبار علي عليه السلام، غار يا شكاف كوه احد، مسجد ثنايا، مسجد فسح، منطقه غزوه حمراء الاسد، عمده مكان هايي است كه در مدينه منوره در زيارت ويژه مورد بازديد قرار مي‌گيرد و زائران از نزديك با اين اماكن تاريخي آشنا مي‌شوند.
اين گزارش حاكي است، از اين پس عوامل اجرايي حج۹۳ از جمله؛ مديران كاروان‌ها، روحانيون، پزشكان و زائران مي‌توانند اخبار واطلاعات مربوط به كاروان‌هاي خود قبل از سفر حج و حين سفر، خاطرات و اتفاقات مهم، تصاوير ويژه از زيارات و غيره را براي انتشار در پايگاه حج ارائه دهند.
براي ارتباط با پايگاه اطلاع رساني حج و نحوه ارسال اخبار و اطلاعات و تصاوير كاروان‌هاي خود اينجا كليك كنيد.




نظرات کاربران