این کاروان در مدینه و مکه همیشه آنلاین است این کاروان در مدینه و مکه همیشه آنلاین است این کاروان در مدینه و مکه همیشه آنلاین است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
این کاروان در مدینه و مکه همیشه آنلاین است این کاروان در مدینه و مکه همیشه آنلاین است این کاروان در مدینه و مکه همیشه آنلاین است این کاروان در مدینه و مکه همیشه آنلاین است این کاروان در مدینه و مکه همیشه آنلاین است

این کاروان در مدینه و مکه همیشه آنلاین است

یکی از مدیران کاروان‌های تهران به منظور استفاده از ابزار روز و اطلاع رسانی دقیق و منظم، وبلاگی جهت ارتباط با زائرانش راه‌اندازی کرده است که در ایام حج و عمره تمامی اخبار کاروان در این وبلاگ به روز رسانی می‌شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، يكي از مديران كاروان‌هاي تهران به منظور استفاده از ابزار روز و اطلاع رساني دقيق و منظم، وبلاگي جهت ارتباط با زائرانش راه‌اندازي كرده است كه در ايام حج و عمره تمامي اخبار كاروان در اين وبلاگ به روز رساني مي‌شود.
آقاي حاج‌علي‌اكبري از جمله مديران موفق كاروان‌هاي تهراني است كه تاكنون زائران زيادي را براي زيارت مسجدالنبي و مسجدالحرام عازم سرزمين وحي كرده است و بسيار از زائرانش از مديريت وي ابراز رضايت مي‌كنند كه به روز رساني مطالب وبلاگ سبب شده تا زائران از اين طريق با داخل و خارج كشور به راحتي ارتباط برقرار كنند.
اين وبلاگ از زمان نام نويسي كاروان‌ها فعاليت‌ها خود را افزايش مي‌دهد و اين روند در زمان سفر و پس از آن نيز ادامه دارد و تمامي فعاليت‌هاي كاروان در اين وبلاگ هميشه به روز رساني مي‌شود.
استفاده از تصاوير و تنوع در مطالب باعث شده است تا زائران اين كاروان هر روز به اين وبلاگ مراجعه كنند و تاكنون مورد استقبال بسيار خوب قرار گرفته است.
وبلاگ كاروان ۱۷۲۸۱به صورت ۲۴ ساعت فعال بوده و اخبار و عكس و فيلم زائران را هر روز و هرساعت روي سايت مي‌گذارد.
در حال حاضر اين وبلاگ به نشاني http://haj17281.persianblog.ir/ قابل دسترسي است.




نظرات کاربران